voi veljet että tuntuu pahalta ystävän puolesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
se on aivan viimeisillään raskaana ja saattaa parikin kertaa viikossa jo käydä sairaalassa näytillä kun ei pysty kotona oleen,mut aina on takas kotiin passitettu.. sil epäiltiin raskausmyrkytystä ja muutenki raskaus on ollu normaalia hankalampi -vaikkei mikään ylivoimanen. ja mitä tekeekään ystävän mies? ryyppääryyppääryyppää ja ryyppää ja heittää typeriä kommentteja tyyliin "jos alkaa tuntuu et se syntyy,niin pistä jalat tiukasti yhteen,et mul on tää kalja kesken ja hahahhhahahaahahha" |O :headwall:
sit kun tää mies ei vedä mitää pikku pöhniä vaan aivan järkyttäviä kännejä eikä tunnista ees omaa emäntäänsä,eikä välttis edes kavereitaan. haastaa vaan riitaa :headwall: ja eilen sitten tää mies oli tapellu kapakan edessä jonku kans,niin olivat kaatuneet sillai et kummankin päät osu aivan täysiä mun ystävän mahaan joka oli tulossa hakeen miestään kotiin :/ :/ :/
lisäks tää mies osti niille talon jossa ei ole pesutiloja eikä mitään sisällä ja talvi tulee.. tarkotus oli siis laajentaa tänä kesänä,mut ei kerinny ku piti ryypätä :headwall: että kiva siellä sitten vauvan kanssa olla...
tää mun ystävä on mulle niin rakasrakasrakas,mut en mä tiedä mitä voin tehdä (muuta kun auttaa sit tietysti vauvan kanssa) koska sehän ei tota miestä jätä... :ashamed:

mähän en ole tän miehen kanssa missään tekemisissä ollu pariin kuukauteen,joten ei mun ystävänkään kanssa enää paljon nähdä kun mä en saa mennä niille jne :headwall:
tää on kamalaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
On kurjaa nähdä kun ystävää sattuu :'( , mutta muuta et voi kun tukea, ero päätös on lähdettävä ystäväsi itsestään, mutta toivottavasti tajuaa joskus lähteä tollasesta suhteesta.

Peesi tähän!!
Ja kun vauva syntyy,on ehkä hyvä syy lähteä ryyppäämään jos vauva itkee kovasti..

ihan varmana ystäväni hoitaa vauvan aivan yksin...... oikein pahaa tekee kun se puhuu kuinka kiva päästä sit aikanaan kavereiden kanssa tuulettuun ku ision lapsen kans kotona.. sano nyt siinä sitten et ei kyllä varmana ole... :ashamed:
tää mun ystävä sano mulle joskus,että hän ei halua sanoa mitään vastaan miehelle ja nielee kaiken ku ei halua jäädä yh:ks :|
musta se on kyllä jo nyt yh :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ihan varmana ystäväni hoitaa vauvan aivan yksin...... oikein pahaa tekee kun se puhuu kuinka kiva päästä sit aikanaan kavereiden kanssa tuulettuun ku ision lapsen kans kotona.. sano nyt siinä sitten et ei kyllä varmana ole... :ashamed:
tää mun ystävä sano mulle joskus,että hän ei halua sanoa mitään vastaan miehelle ja nielee kaiken ku ei halua jäädä yh:ks :|
musta se on kyllä jo nyt yh :ashamed:

Ei vitsi.. koita puhua sille. Ja jos ei kuuntele, sitten ei auta kun antaa toisen elää elämäänsä ihan niinkuin parhaaksi näkee. Vaikka kaikki muut näkisivät ettei se parhaaksi ole.

Mun yksi ystävä elää parisuhteessa miehen kanssa joka pettää mennen tullen ja se on ihan tiedossa: kaveri on tosi onneton aika ajoin miehensä kanssa. Välillä on parempia kausia. Ne on eronnut 6 kertaa 6 vuoden aikana mutta aina palanneet yhteen ja tehneet kaksi lastakin yhdessä. Ei auta muu kuin katsoa vierestä ja kuunnella, kun haluaa purkaa. Kantaa en enää ota, siitä ei ole mitään hyötyä. Ehkä se joskus lähtee suhteestaan, tai sitten ei. Oma on elämänsä.

Yhteistyössä