KikkaKakkonen Jäsen 13.07.2005 477 0 16 17.12.2007 #1 Taas sataa vettä, ja lämmintä 4,6 astetta! Tosi joulu keli!
R RouvaRajatapaus Aktiivinen jäsen 25.06.2005 24 873 2 36 Raahe 17.12.2007 #2 Ihanaa, eikö vain. :kieh:
B bambiino Aktiivinen jäsen 12.06.2004 1 080 0 36 17.12.2007 #4 jotain positiivista sentään ei tarvi tehdä lumitöitä mutta voisi silti olla vähän lunta ja pieni pakkanen
jotain positiivista sentään ei tarvi tehdä lumitöitä mutta voisi silti olla vähän lunta ja pieni pakkanen
KikkaKakkonen Jäsen 13.07.2005 477 0 16 17.12.2007 #5 Ja nyt alko vielä tuulemaanki... :kieh: Ei ole mukavaa ku pihalla ei voi liikkua ku on kaikki paikat peilijäällä!
Ja nyt alko vielä tuulemaanki... :kieh: Ei ole mukavaa ku pihalla ei voi liikkua ku on kaikki paikat peilijäällä!