Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja poipoi:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Meille nuo uhmikset lähtee omaan huoneeseen raivoomaan ja rauhottumaan. Saavat huutaa siellä niin paljon kun ääntä lähtee. Pois pääsee kun ovat rauhottuneet. Mä en huomioi poikia sillon kun raivoo ihan typeriä, näkee sit ettei sillä tahtoaan läpi saa.
Liki 4v poika on pahempi. Nyt alkanut käydä päälle kun suuttuu. Mä kannan sen vaikka väkisin rauhottumaan. Vielä on tää keino riittäny. Pitäähän lasten saada purkaa se kiukku ennenku rauhottuu.
Nyt voi sit kivittää..
Ei ole minulla ainakaan halua kivittää ketään.
Toiset kun sitä mieltä että lapsi syliin kun raivoaa. Mulla olis naama musta aina jos niin tekisin. Kaikki niksit kokeiltu ja ainoa mikä tepsii on laittaa huoneeseen rauhottumaan.
2,5 v ottaa mallia 4v käyttäytymisestä.. sit ne onki molemmat huoneessa. Illat on pahimpia.. kai tää joskus helpottaa![]()
Ei kaikilla toimikaan se syli. Omani on niitä jotka raivoavat yksin, syli saa entistä kovemmin raivoamaan.
Kuka nyt tykkäiskään ku väkisin sylissä pidetään![]()
Pari kertaa on hoitaja ja minä jouduttu pitämään kun poika on suuttunu nii tulisesti että vahingoitti itseään. Muuten en ota väkisin. Riehukoon kunhan ei satuta itteään tai muita.