Voi vee tätä kunnallsita terveydenhuoltoa taas

Arkadian Ulla

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
4 346
0
36
Oon syöny cerazettepillereitä jälkitarkastuksesta asti ja suunnitelmissa oli kuparikierukkaan vaihto, kunhan menkat alkaa. Noh, täällä vaaditaan, että pitää olla synnytyksen jälkeen yhdet normaalit menkat alla, ennenkuin asennetaan sitten seuraavien menkkojen aikana.
Mekat sitten alkoi, ja samalla alkoi jatkuva tiputteluvuoto, tuli toisetkin menkat ja kävin papassa, ja jäin odottelemaan seuraavia menkkoja, että pääsen sitten kierukan asennukseen.
Noh, kas kummaa, noi prkln pillerit aiheutti vaan sitä tiputteluvuotoa ja menkkoja ei kuulunut, päätin sitten lopettaa pillerit, että tulis ne normaalit menkat, pillerit loppu, menkat alko, niin EI TÄÄLLÄ SAA**NAN suurkaupungissa ole ketään joka voisi mulle sen kierukan nyt asentaa, kun perhesuunnitteluneuvola on lomalla!!! Että odottele nyt sitten vielä seuraavia kuukautisia ja varaa sitten aikaa sinne pesuun, kun ne tulevat lomalta.. Ja siihen asti käytettävä vaikka kondomia. Jes. Just sitä mä oonkin toivonu.
Ottaa päähän!!!!!
Ja ei oo varaa mennä yksityiselle, kun kunnalliselta saan kierukankin ilmasiksi.

Joo, siis nimenomaan soitin tavan terveyskeskukseen, kun tiesin, että perhesuunnittelu on lomalla, mutta siellä mukamas ei ole aikoja tuollaisiin... Ja meidän oma terveyskeskuskin on lomalla, eli asioidan toisessa keskuksessa nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Joo, siis nimenomaan soitin tavan terveyskeskukseen, kun tiesin, että perhesuunnittelu on lomalla, mutta siellä mukamas ei ole aikoja tuollaisiin... Ja meidän oma terveyskeskuskin on lomalla, eli asioidan toisessa keskuksessa nyt.

No voi hemmetti.. Ärsyttää mullakin, kun ei Suomessa saa ympärivuotista hoitoa, aina kesällä saa jäädä jonottamaan. Itsekin yritin lääkäriaikaa varata käsien ja jalkojen puutumisen vuoksi, mutta vasta elokuussa saa soitella - eli ajan saa varmaan jo syyskuulle :/ Rintakipujakin on, mutta niitä ei kuulemma tuolla terveyskeskuksessa hoideta ollenkaan..

Yhteistyössä