Voi v...u tota ukkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Jos se sekoitti sun ja rakastajattarensa lempikukat ja toi sulle vahingossa ruusuja? Ei pidä heti kimpaantua ja vetää poroja nokkaan, erehtyminen on inhimillistä. :snotty: :whistle:

Niinpä :D
Älä ap nyt pienestä loukkaannu.
Jos mies teki vain pienen inhimillisen virheen..
Sattuuhan sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mä oon saanut mieheltäni paljon erilaisia kukkia vaikka kyllä tietää mikä on mun lempi kukka.Silti kaikki ne kukat on ollut mulle tarkeitä.

Kuin sä viittit elää tossun alla?

Kuinka sä viitsit käyttäytyä kuin pirullinen pikku kakara?!
Olisit tyytyväinen että osti sulle mitään kukkia, meinaan vaan että saattoi olla viimeiset kukat mitkä sait...
Meillä ei ukko ainakaan ostais yhtään kukkia enää jos tuollaisen kohtelun sais kiitokseksi! Ja sama pätis toisinki päin jos jollain haluaisin miehen yllättää ja paskaa tulis niskaan ni ei tarttis enää edes haaveissa ylläreistä!
Ja mä en todellakaan ole tossun alla eikä ole mieskään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sini:
Mä oon saanut mieheltäni paljon erilaisia kukkia vaikka kyllä tietää mikä on mun lempi kukka.Silti kaikki ne kukat on ollut mulle tarkeitä.

Olisit tyytyväinen että osti sulle mitään kukkia, meinaan vaan että saattoi olla viimeiset kukat mitkä sait...
Meillä ei ukko ainakaan ostais yhtään kukkia enää jos tuollaisen kohtelun sais kiitokseksi! Ja sama pätis toisinki päin jos jollain haluaisin miehen yllättää ja paskaa tulis niskaan ni ei tarttis enää edes haaveissa ylläreistä!

Kyllähän mä tiedän että se hyvää ehkä tarkoitti, mut miks sen tarvii aina tollei mokailla?? Ja väsynyt olin kun mies oli pari tuntia poissa ja olin ollut sen ajan yksin lasten kanssa.

Kyllähän mä tiedän että se hyvää ehkä tarkoitti, mut miks sen tarvii aina tollei mokailla?? Ja väsynyt olin kun mies oli pari tuntia poissa ja olin ollut sen ajan yksin lasten kanssa.

siis tää on NIIIN provo! " pari tuntia poissa " "yksin lasten kanssa" heh hehee... kukas tän takana on, KERRO!!!!!????

Anteeksi, mutta tuo on melko huono selitys..
Jospa se juuri siksi toi kukkia ku ajatteli piristää sua ku olet väsyny ja olla lasten kans yksin...
Mitä mokailua se on jos välillä tuo muitaki kukkia ku sun lempikukkia?

Wikipediasta:
Punainen ruusu on ikuisen rakkauden tunnus. Lahjoitettavien ruusujen määrällä voi romanttisessa mielessä kertoa useita viestejä, joista esimerkiksi kunnioitusta kerrotaan neljällä ja rakkautta viidellä ruusulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:
Jos se sekoitti sun ja rakastajattarensa lempikukat ja toi sulle vahingossa ruusuja? Ei pidä heti kimpaantua ja vetää poroja nokkaan, erehtyminen on inhimillistä. :snotty: :whistle:

Tää mullekin tuli mieleen. Miehille noi asiat ei oo niin kauheen tärkeitä et vaivautuisivat miettimään mikä kenenkin lempikukka on.

Sä saat sentään kukkia yllärinä. Mun ukko ei niitä ostele. Viime äitienpäivänä sain ihme kyllä kukan. En edes muista koska edellisen kerran siitä. Muuten ihan hyvä mies vaikka ei kukkia ostelekkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Voi jessus, ootko ihan tosissas? :o

No olen, se jätti mut yksin lasten kanssa kun halusi käydä kahvilla kaverinsa kanssa.

No eikä, mikä SIKA :o :headwall: Ja takuulla otti vielä santsikupin, ja sokerilla!!! Iljetys :headwall: JSSAP!

no kuka kahvittelee 2 tuntia??

Minä, enkä edes juo kahvia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Voi jessus, ootko ihan tosissas? :o

No olen, se jätti mut yksin lasten kanssa kun halusi käydä kahvilla kaverinsa kanssa.

No eikä, mikä SIKA :o :headwall: Ja takuulla otti vielä santsikupin, ja sokerilla!!! Iljetys :headwall: JSSAP!

no kuka kahvittelee 2 tuntia??

Voi stna, se on varmaan ottanut donitsinkin sen kahvin kanssa -petos vaan pahenee :headwall: Ja RUUSUILLA luuli sut lepyttävänsä, kun sokerikuorrutuksen rippeet vielä kareili suupielillään? Surullista :(

Yhteistyössä