Voi v...u tota ukkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lily

Vieras
Halusi yllättää mut ja toi kukkia.
Tietää hyvin että gerbera on mun lempikukkani niin se toi kimpun punaisia ruusuja..mä en voi sietää ruusuja.
Kiitin kauniisti ja heitin kukat roskiin, sit se vaan katsoo mua hiljaa ja lähti ulos eikä vastaa enään puhelimeen.
Siis mua suututtaa nyt niin paljon ettette uskokkaan!!!!

:flower: :flower: ei varmaan tartte odottaa niitä kukkia enää koskaan.
Mulle kelpaa kukka kuin kukka, jos joku sen mulle antaa. Ei tulis mieleenikään heittää kukkia roskiin :ashamed: :ashamed:

ja mä olenkin sellainen nainen, jolle kelpaa vaan loistoillalliset tasokkaissa ravintoloissa mielellään hillityn pianomusiikin kera. ja jos kihloihin haluaa taikka naimisiin, niin timanttia sitten tänne, kiitos!

Miten tuollaiset hirviöt yleensäkään onnistuvat pääsemään parisuhteeseen? Vaikka tää onkin aika varma provo, kyllä noita biatceja ihan tosielämässäkin on olemassa.

No kyllä munkin naama oli varmaan vähän vintturalla kun mies kerran toi sellasen kesäkukan synttärilahjaksi, lienee joku tulilatva tms. nimeltään, ja se kukka on vielä rumakin. No ymmärsin kyllä kauniisti kiittää ja kehua kukan upeutta. Ja ihan timantteja on molemmissa sormuksissa ettei se nyt aivan mahdoton ole, aina....

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
ap on idiootti :headwall:

Äläpä nimittele. Tutustu netikettiin ja käytöksen kultaiseen oppaaseen. Palstan säännöt olisi myös hyvä kerrata.

en nimittele, vaan totean. ja tällä palstalla tuo oli vielä lievää

Kyllä tuo on nimittelyä. Ja se, että muutkin tekevät väärin, ei oikeuta sinua samanlaiseen huonoon käytökseen.

Yhteistyössä