voi v***u mä vaan sanon! Mies ei ole tullut kotiin ja

• Viestiketjun aloittaja kiukkumiina
  • Ensimmäinen viesti
Nih
Alkuperäinen kirjoittaja uninen:
Uuden kansainvälisen käytännön mukaan hotelli maksetaan etukäteen, sinne saavuttaessa. Joko rahalla tai sit luottokortille tehdään katevaraus.

Näin oli ainakin niissä kahdessa eri ketjun hotellissa missä tänä kesänä ollaan yövytty.
Joissain maksetaan, joissain ei. Jälkikäteen maksettiin tänä kesänä.

ddd
Alkuperäinen kirjoittaja uninen:
Uuden kansainvälisen käytännön mukaan hotelli maksetaan etukäteen, sinne saavuttaessa. Joko rahalla tai sit luottokortille tehdään katevaraus.

Näin oli ainakin niissä kahdessa eri ketjun hotellissa missä tänä kesänä ollaan yövytty.
Sama juttu. Just vietin mieheni kanssa yön hotellissa, yö maksui 270 euroa. Luottokorttia piti näyttää jo hotelliin kirjautuessa. Lähtiessä tehtiin vasta veloitus, mutta varaus siis heti jo illalla. Luulen, että tämä on yleinen käytäntö tai sitten me vaan näytettiin tosi epäilyttäviltä ja köyhiltä.

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja kiukkumiina:
mä lähden kohta käymään sen työkaverilla kenen kans lähtikin eilen. Tytön kummitäti tulee tänne kohta niin pääsen yksin käymään. Se asuu 5km päässä.
Luuletko että se työkaveri sanoisi sulle jos ukkosi on jonkun misun luona :snotty:
Normivastaus: lähdettiin eri teille siihen ja siihen kellon aikaan :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
mä lähden kohta käymään sen työkaverilla kenen kans lähtikin eilen. Tytön kummitäti tulee tänne kohta niin pääsen yksin käymään. Se asuu 5km päässä.
Luuletko että se työkaveri sanoisi sulle jos ukkosi on jonkun misun luona :snotty:
Ja mä sanoisin siinä vaiheessa että menepä sitten tekemään katoamisilmoituksen ja pyytäisin sen kaverin mukaan.

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Ja mä sanoisin siinä vaiheessa että menepä sitten tekemään katoamisilmoituksen ja pyytäisin sen kaverin mukaan.
Onko jo soitettu poliisi, päivystys ja muut kaverit läpi? Tutkittu lähimmät pusikot ja pihat ojanpohjia myöten?

just joo
no eihän nyt tommosta summaa ryyppäämällä aikasex saa yhden illan aikana...ellei sitten koko baarille tarjoo!!! huh huh.. oisko velotettu väärin? tai on johkin matkalle lähtenyt? tuskin on ainakaan kiltillä tiellä kun ei kerta vastaa eikä ole ilmottanut mitään... :/ joo en tommosta ukkoo kattelis! onnex meil onkin eri tilit ja omat kortit niin ei voi ainakaan minun rahoja ukko ryypätä/viiä..mut ei kyl oo pelkookaan.

hmm
tuttavapiiristä löytyy tapaus, jossa mies soitti sunnuntaiaamuna kanarialta, et tultiin tänne viikoks kavereiden kanssa... et voihan sitä kai ihmiset tehä mitä vaan...

ja voin vaan olla onnellinen mun ihanasta pienestä elämästä :heart:

Khimaira
kävin siellä ja siellähän se oli työkaverillansa. Sen verran sain työkaverista irti et strippibaarissa ovat olleet. Mies vaan örisi sohvalla "lähe ny meneen"

:(
No niin. "Kiva" juttu :/ :snotty:
Varmaan keskustelun paikka kunhan kotiutuu?

Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
juuri tuon rahanmenon takia ei me miehen kanssa koskaan oteta pankkikorttia mukaan ettei mee överiksi.. nimimerkillä kerrasta oppinut :D
Ihan oikeestiko? Meneekö teillä kännissä rahankäyttö tosiaan niin hillittömäksi, ettette aikuiset ihmiset uskalla luottaa itseenne? Kaksi aikuista ihmistä?

kiukkumiina
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
miten strippibaarissa saa meneen satoja euroja? Antaako he siellä ihan privaattihoitojakin?
no tytön kummitäti tiesi sanoa että kallein shampanja siellä maksaa 1500e. En tiedä mihin rahoja laittanut kun oli niin kännissä molemmat vielä ettei saanut selkoa. Vitun sika.

vieras
miten strippibaarissa saa meneen satoja euroja? Antaako he siellä ihan privaattihoitojakin?
no tytön kummitäti tiesi sanoa että kallein shampanja siellä maksaa 1500e. En tiedä mihin rahoja laittanut kun oli niin kännissä molemmat vielä ettei saanut selkoa. !!!Vitun sika.!!!!
no nyt sanoit oikein.--

mm
Alkuperäinen kirjoittaja v:
se on mennyt hotellin sviittiin jonkun naisen kanssa.
Ei sitä ny etukäteen makseta.
Voi sen maksaa etukäteen jos haluaa ;)
Maksetaan, jos mennään humalassa ja yöaikaan :) Ainakin näin meidän hotellissa toimitaan. Muutoinkin kortti luetaan aina hotelliin kirjautuessa ja aamulla vasta lasku allekirjoitetaan, paitsi yöaikaan yleensä hoidetaan maksu etukäteen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ex-strippari:
Antaa privoja. Ei ole halpaa.
mitä privaan kuuluu? Mitä siellä tehdään? Paljonko se maksaa?
vedetään käteen, kosketellaan, pannaan, varmaan sitä mitä mies haluu ja mistä makssa...

Yhteistyössä