A
ap
Vieras
Sanoi tänään, että olen hänen mielestään kyllä hieman laiska. Enkä hoida velvollisuuksiani.
Olen kohta kolme vuotiaan pojan kanssa kotona. Hoidan kaikki kodin siivoukset, ruoka hommat, leivon, pyykkään ja leikin sekä touhuan lapseni kanssa.
Tänäänkin olen aamulla noussut ennen lasta siivoamaan->tampannut matot jne. sitten laitoin taikinan tulemaan ja leivottiin lapsen kanssa. Tein ruuan, laitoin lapsen unille ja sillä aikaa lajittelin pyykit sekä laitoin lisää koneeseen.
Kun poika heräsi lähdettiin ulkoilemaan ja pulkkailemaan.
Sitten anoppi tuli pihaan ja vähän aikaa katseli touhua.
Ilmoitti mun olevan tosiaan laiska jne.. Vähän aikaa siinä pyöri ja sitten lähti.
Oikeasti mua niiin kävi ketuttamaan!!!!!!!
No joo, heitän toisesta korvasta jo ulos. Mutta oli pakko purkaa.
Olen kohta kolme vuotiaan pojan kanssa kotona. Hoidan kaikki kodin siivoukset, ruoka hommat, leivon, pyykkään ja leikin sekä touhuan lapseni kanssa.
Tänäänkin olen aamulla noussut ennen lasta siivoamaan->tampannut matot jne. sitten laitoin taikinan tulemaan ja leivottiin lapsen kanssa. Tein ruuan, laitoin lapsen unille ja sillä aikaa lajittelin pyykit sekä laitoin lisää koneeseen.
Kun poika heräsi lähdettiin ulkoilemaan ja pulkkailemaan.
Sitten anoppi tuli pihaan ja vähän aikaa katseli touhua.
Ilmoitti mun olevan tosiaan laiska jne.. Vähän aikaa siinä pyöri ja sitten lähti.
Oikeasti mua niiin kävi ketuttamaan!!!!!!!
No joo, heitän toisesta korvasta jo ulos. Mutta oli pakko purkaa.