Voi V*tun anoppi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Sanoi tänään, että olen hänen mielestään kyllä hieman laiska. Enkä hoida velvollisuuksiani.

Olen kohta kolme vuotiaan pojan kanssa kotona. Hoidan kaikki kodin siivoukset, ruoka hommat, leivon, pyykkään ja leikin sekä touhuan lapseni kanssa.

Tänäänkin olen aamulla noussut ennen lasta siivoamaan->tampannut matot jne. sitten laitoin taikinan tulemaan ja leivottiin lapsen kanssa. Tein ruuan, laitoin lapsen unille ja sillä aikaa lajittelin pyykit sekä laitoin lisää koneeseen.
Kun poika heräsi lähdettiin ulkoilemaan ja pulkkailemaan.
Sitten anoppi tuli pihaan ja vähän aikaa katseli touhua.
Ilmoitti mun olevan tosiaan laiska jne.. Vähän aikaa siinä pyöri ja sitten lähti.

Oikeasti mua niiin kävi ketuttamaan!!!!!!!

No joo, heitän toisesta korvasta jo ulos. Mutta oli pakko purkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Oisit sanonut "niin oonkin, käykö kateeksi" Mitä se anoppi sitten niin ahkerasti teki, kun sinua laiskaksi haukui?

Ei mitään ajoi autolla pihaan ja kommentoi. Ilmeisesti kun olin lapsen kanssa ulkoilemassa, enkä tekemässä jotain "tärkeää". Mun mielestä, myös lapsen kanssa touhuilu on tärkeää.

Mutta joo, sillä vissiin taas paska päivä. Ja mulla hormoonit varmasti raskauden takiakkin saa pinnan herkemmin kiristymään tuollaisesta.

Puh. helpotti kun sai ulos :D

Alkuperäinen kirjoittaja sano sille suorat sanat:
Sulla on oikeesti paska anoppi!!! Tota määrää ei tarttis ees ilman raskautta jaksaa...

On juu vähän erikoinen. Puhuu aina mitä sylki suuhun tuo, toisin päin ei sitten kyllä sama homma toimi.

Mutta juu, käy hetkittäin vituttamaan. Kun tykkään paljon puuhailla ja mielestäni hoidan kotiamme hyvin (ainakin meille kelpaa ja muutahan ei tarvitsekkaan). Mutta hän tosiaan löytää aina jotain hemmetin narisemista.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
No on kyllä ilikee anoppi. Mutta rupeeppas vastaa takaisin sille ilkeesti.

Kokeillu oon kerran ja siitä tuli puolen vuoden sota. :D

Nyt menin niin lukkoon, kun olin hyvällä mielellä ja iloisena. Sitten tuli tuo paskarätti naamaan.

Siis sä oot viimesilläs raskaana, ja anoppi tulee naamaileen laiskuudesta kun oot touhunnu koko päivän? :o No ei ny helv? Aikasta pimee emäntä.

Mun anoppi parin tyttärensä kera siivos meidän kodin ylläriksi valmiiksi kun palasin laitokselta nyytin kera. Sanopa se sille, että semmosiakin anoppeja on ;)

Mulla on kans samanlainen anoppi. Oona sanonut suoraan takaisin että jos ei rouvalle kelpaa niin täällä ei ole pakko käydä. :D

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tuollaiset jutut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis sä oot viimesilläs raskaana, ja anoppi tulee naamaileen laiskuudesta kun oot touhunnu koko päivän? :o No ei ny helv? Aikasta pimee emäntä.

Mun anoppi parin tyttärensä kera siivos meidän kodin ylläriksi valmiiksi kun palasin laitokselta nyytin kera. Sanopa se sille, että semmosiakin anoppeja on ;)

Juu, voisin sanoa mutta ei varmaan ymmärtäis :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja mulla siis on la tänään. Että voisin varmasti omasta mielestäni hyvällä omalla tunnolla tehdä vähemmänkin.

Onnea tulevan pienokaisen saamisesta ja onneksi sulla pitkä pinna. Mä olisin varmasti räjähtäny sanoilla...

Mulla on kans samanlainen anoppi. Oona sanonut suoraan takaisin että jos ei rouvalle kelpaa niin täällä ei ole pakko käydä. :D

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tuollaiset jutut.

Juu, heitän aina nuo sen kommentit sisään ja ulos. Nyt varmaan tää raskaus jne.. ja kun la niin en ihan samalla tavalla pystyny heittämään.
Mutta täällä purkaminen auttoi :D

Mulla se vasta PASKA anoppi onkin! Teki meistä lastensuojeluilmoituksen ihan vaan sen vuoksi et sais meille avioeron yms. ihan sekoa... NO, eipähän olla anopin kanssa enää tekemisissä!

Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja mulla siis on la tänään. Että voisin varmasti omasta mielestäni hyvällä omalla tunnolla tehdä vähemmänkin.

Onnea tulevan pienokaisen saamisesta ja onneksi sulla pitkä pinna. Mä olisin varmasti räjähtäny sanoilla...

Kiitoksia =)

Ja pinna on tässä vuosien mittaan kasvanu.. ;)

Mulla se vasta PASKA anoppi onkin! Teki meistä lastensuojeluilmoituksen ihan vaan sen vuoksi et sais meille avioeron yms. ihan sekoa... NO, eipähän olla anopin kanssa enää tekemisissä!

Tuohon verraten tää ei kyllä ole mitään. Tosi ikävä tyyppi!

Yhteistyössä