Voi v*tulla päähän tätä touhua (liittyy mun tulevaan leikkaukseen )

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä en ole tässä mokannut yhtään mitään vaan nimeomaan 8.7 piti olla leikkaus ja osastolle olisin mennyt 7.7.
Siis sulla on sairaalasta paperi, jossa leikkausaika on 8.7. ja sairaalaan tulo 7.7.? Jos ei ole mitään mustaa valkoisella, niin et ole varsinaisesti mokannut, mutta et oikeassakaan. Leikkausaika kun tulee kirjallisena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ole tässä mokannut yhtään mitään vaan nimeomaan 8.7 piti olla leikkaus ja osastolle olisin mennyt 7.7.

No se kaksi viikkoa ennen tehtävä tulotarkastus kyllä sopisi tähän ihan nakutetusti. siis siinä kutsussakaan ei ollut halaistua sanaa siitä että leikkausaika on seuraavana päivänä? Leikkausajastako ei ole tullut mitään vahvistusta? Onko nyt ihan varma, ettei sulle kuitenkin ole se 7.7. varattuna? :(

Sairaanhoitaja soitti jonohoitajalle ja perui mun huomisen leikkausajan. Kun olivat kaikki siinä luulossa, että sinne tulen nyt leikkaukseen. Tämä oli siis nyt se aika josta sanoin, että ei käy ja silloin aiemmin jonohoitaja antoi sitten tuon 8.7 ajan. Nyt sitten ei näy mitään tietoa, että leikkaus olisikin vasta heinäkuussa. Ei ole tullut kuin nämä paperit, piti käydä labrassa ja sydänfilmissä.

Silloin kun maaliskuussa olin niin sanottiin, että yleensä siellä käydään tulotarkastuksessa vielä vähän ennen leikkausta, mutta pitkän matkalaisilla voidaan tehdä niin että tehdään se leikkausta edeltävänä päivänä. Sen takia sanottiin, että tulet 7.7. Kun siis nimenomaan silloin puhuttiin noista päivämääristä eikä mistään kesäkuusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Siis sulla on sairaalasta paperi, jossa leikkausaika on 8.7. ja sairaalaan tulo 7.7.? Jos ei ole mitään mustaa valkoisella, niin et ole varsinaisesti mokannut, mutta et oikeassakaan. Leikkausaika kun tulee kirjallisena.

No kun sitä paperia tässä olen odotellut ja mulle sanottiin, että tulet sitten silloin sairaalaan eikä todellakaan sanottu, että se päivä ei olisi se mikä sinne varattiin. Kun asia sovittiin jonohoitajan kanssa joka on sitten tainnut merkitä mun tietoihin jotakin aivan muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Jaa, lääkärikö se itse päättää milloin leikkaa?

No ei se sitä päättänytkään vaan soitti jonohoitajalle ja varasi ajan leikkaukseen!!!! Montako kertaa tämä pitää selittää?
Selitä vielä kerran :D :D

On se kivaa, kun toisilla on hauskaa tämän asian kanssa. Mua ei naurata yhtään, että kiitti vitusti.

pitkän matkalaisilla voidaan tehdä niin että tehdään se leikkausta edeltävänä päivänä.

Eli sun olis sittenkin pitänyt hoksata kun sait sen kutsun, että väärä / liian aikainen aika... :(

Eikö sitä leikkauspäivää tosiaan kutsussa mainita erikseen, eli että 23.6 tarkastus 24.6. leikkaus? Pitääkö potilaan vaan itse tietää että ok, olen pitkänmatkalainen joten tulotarkastusta seuraavana päivänä on leikkaus tai olen lähistöltä saanen leikkausajasta ilmoituksen kohta, kun siihen lienee pari viikkoa aikaa? Hankalalta kuulostaa.

Jaa, lääkärikö se itse päättää milloin leikkaa?

No ei se sitä päättänytkään vaan soitti jonohoitajalle ja varasi ajan leikkaukseen!!!! Montako kertaa tämä pitää selittää?
Selitä vielä kerran :D :D

On se kivaa, kun toisilla on hauskaa tämän asian kanssa. Mua ei naurata yhtään, että kiitti vitusti.

Hohoi...:(

Eikö sitä leikkauspäivää tosiaan kutsussa mainita erikseen, eli että 23.6 tarkastus 24.6. leikkaus? Pitääkö potilaan vaan itse tietää että ok, olen pitkänmatkalainen joten tulotarkastusta seuraavana päivänä on leikkaus tai olen lähistöltä saanen leikkausajasta ilmoituksen kohta, kun siihen lienee pari viikkoa aikaa? Hankalalta kuulostaa.

:attn: sht, lääkärit, yms! Olis kiva tietää.

pitkän matkalaisilla voidaan tehdä niin että tehdään se leikkausta edeltävänä päivänä.

Eli sun olis sittenkin pitänyt hoksata kun sait sen kutsun, että väärä / liian aikainen aika... :(

Teille on varattu vastaanottoaika tekonivelleikkausta edeltävää tulotarkastusta varten Tekonivelsairaalassa 23.06.2009. (Sitten kerrotaan sairaalan sijainti ) Ilmoittautukaa poliklinikalla kello 10.45. Tulotarkastuksessa tapaatte ortopedin (tämä oli kylläkin kynällä viivattu yli eli en tavannut leikkaavaa lääkäriä ) sairaanhoitajan, fysioterautin (en tavannut ) ja nukutuslääkärin.

Sitten siinä labran lapussa ei lukenut mitään, että pitää ottaa virtsanäyte ja sydänfilmi. Oli siis vain ne lyhenteet ja tuossa varsinaisessa kutsussa, että virtsaamatta 4 tuntia ennen tutkimuksia. Ei kai olisi kovin vaikiaa kirjoottaa siihen, että verikokeitten lisäksi sydänfilmi ja virtsanäyte.

Mutta tuskin ne olisivat mua leikanneet huomenna vaikka olisin voinut jäädä, koska olen nuhassa ja yskässä? Yskin välillä aika kovaa ja crp on vähän koholla, samoin valkosolut.

Teille on varattu vastaanottoaika tekonivelleikkausta edeltävää tulotarkastusta varten Tekonivelsairaalassa 23.06.2009.

Ja silloin maaliskuussa ne sanoi, että sulle tulotarkastus tehdään leikkausta edeltävänä päivänä koska olet pitkänmatkalainen?

No se kaksi viikkoa ennen tehtävä tulotarkastus kyllä sopisi tähän ihan nakutetusti. siis siinä kutsussakaan ei ollut halaistua sanaa siitä että leikkausaika on seuraavana päivänä? Leikkausajastako ei ole tullut mitään vahvistusta? Onko nyt ihan varma, ettei sulle kuitenkin ole se 7.7. varattuna? :(

Sairaanhoitaja soitti jonohoitajalle ja perui mun huomisen leikkausajan. Kun olivat kaikki siinä luulossa, että sinne tulen nyt leikkaukseen. Tämä oli siis nyt se aika josta sanoin, että ei käy ja silloin aiemmin jonohoitaja antoi sitten tuon 8.7 ajan. Nyt sitten ei näy mitään tietoa, että leikkaus olisikin vasta heinäkuussa. Ei ole tullut kuin nämä paperit, piti käydä labrassa ja sydänfilmissä.

Silloin kun maaliskuussa olin niin sanottiin, että yleensä siellä käydään tulotarkastuksessa vielä vähän ennen leikkausta, mutta pitkän matkalaisilla voidaan tehdä niin että tehdään se leikkausta edeltävänä päivänä. Sen takia sanottiin, että tulet 7.7. Kun siis nimenomaan silloin puhuttiin noista päivämääristä eikä mistään kesäkuusta.

Mä en nyt ymmärrä. Tässähän sanotaan todella selvällä suomenkielellä että pitkämatkalaisilla tulotarkastus tehdään edeltävänä päivänä. Miksi sä siis et ihmetellyt tulotarkastuksen päivämäärää?

Kyllä te olette raakoja! Miksi pitää oikein kiusaamalla kiusata ihmistä, jota jo valmiiksi surettaa ja ketuttaa joku asia? Ja näinkin ios asia kuin tekonivelleikkaus!

Ymmärrän ap, että ottaa päähän!

Oletko nyt ihan tosissas,i että tekonivelleikkauksen jälkeen lähdet opiskelemaan hoitoalalle? :o
Kuulostaa aika hurjalle että fyysisesti raskasta työtä pystyis tekemään tollasen operaation jälkeen...

Voi hitsit, onpas kurja juttu... mä just kuulin et meidän julkisella tehdään mm. niin että hammaslääkärijono on 6 kk ja jos sattuu lekuri oleen kipeenä kyseisenä päivänä niin joutuu takas jonon hännille.

Eipä ole julkinen puoli kovin hääppöinen, mut eiköhän ne saa sulle järkättyä sinne heinäkuun alkuun leikkauspäivän- toivon ainakin niin kun kerta on oma moka.

Meille kävi ihan samallalailla ku pojalle tuli leikkausaika oyssiin. Tästä on kolme vuotta aikaa.
Mä soitin et se aika ei sovi ja siirrettiin. No sit ku oli se aamu milloin oli se eka aika tullu niin sieltä soitettiin et oletteko tulossa :o No ei ku peruin sen ajan.

ap huomasi olevansa itse väärässä "pitkämatkalaisille edeltävänä päivänä". omaa syytään kun ei selvää ottanut

Voidaan järjestää, ei mitenkään varmaksi sanottu, että se sitten kanssa on päivää ennen leikkausta. Tämä ei ole millään tavalla mun syytä, kun on varattu väärä leikkauspäivä. Mä en niitä päiviä sinne koneelle merkkaa joten...

Soitin just jonohoitajalle ja hän pyrkii järjestämään niin, että leikkaus on 8 tai 9 heinäkuuta. Ei ollut vain saanut vielä ortopedia kiinni ja puhuttua hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mietinvaan:
Oletko nyt ihan tosissas,i että tekonivelleikkauksen jälkeen lähdet opiskelemaan hoitoalalle? :o
Kuulostaa aika hurjalle että fyysisesti raskasta työtä pystyis tekemään tollasen operaation jälkeen...

Miksi en lähtisi? Tämä asia on ollut täysin tiedossa soveltuvuuskokeissa ja silti mun hyväksyttiin opiskelemaan lähihoitajaksi.

Mä olen erittäin luottavainen tämän leikkauksen suhteen ja olen kuullut monelta, että tuon leikkauksen jälkeen on kuin uusi ihminen. Pitäiskö mun loppuelämäni elää kuin säästöliekillä ja varoa tekemästä mitään liian raskasta?

Yhteistyössä