Voi v**tu tuota naapuria.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aina kun meidän vauva nukkuu takapihalla vaunuissa, naapuri tekee jotain kivaa pihahommaa. Keväällä hakkas aina jäätä lapiolla nurmikolta... Nyt leikkaa ruohoa..

No joo, saahan sitä omalla pihallaan tehdä mitä haluaa, mutta mulla menee hermot tähän rivariasumiseen!!

Piti saada purkaa!!!

Mua huvittaa vanhempieni naapuri, joka tykkää tehdä kiusaa silloin kun olemme lasten kanssa siellä mummolassa. Kummasti juuri silloin kun vien pienimmän ulos rattaisiin nukkumaan, alkaa naapurin moottorisaha laulamaan, kirves heilumaan, ruohonleikkuri pärähtää käyntiin tms. äänekästä. Ollaan ihan huvittuneina seurattu, että tosiaan ihan systemaattisesti näin tekee. On muutenkin vähän sellainen kyttääjä ja muiden asioihin sekaantuja,juoruilija ja pahanpuhuja. Eipä se mekastus ole lasteni unta koskaan häirinnyt, oikeastaan päinvastoin.

Miten sillä riittää niin paljon tekemistä? Vauva nukkunee joka päivä siellä, joten luulisi että talven hakkaamisen jäljiltä pihassa on aika iso monttu? Miltä nurmikko näyttää päivittäisen leikkaamisen jäljiltä?

[QUOTE="tosikko";23969807]Miten sillä riittää niin paljon tekemistä? Vauva nukkunee joka päivä siellä, joten luulisi että talven hakkaamisen jäljiltä pihassa on aika iso monttu? Miltä nurmikko näyttää päivittäisen leikkaamisen jäljiltä?[/QUOTE]

No ei se nyt sentään joka päivä hakannut, tuo oli vain esimerkki. Tosin , ihmetteli se nyt kesän alussa miksi nurmikko ei kasva heidän pihalla.. miksihän ei..

mun naapuri, jonka kanssa olen 2 jutellut kolmen vuoden aikana tuli ulos kun olin laittamassa pyykkejä ulos kuivamaan. mulkoili aikansa ku minä sitten että no terve! (tyyliin silleen että vittuako möllötät)
tiuskas mulle että " minua sitten ärsyttää tuo tapa miten sinä laitat pyykkis kuivamaan!"
minä että anteeks miten meni?

"nii minua kyrsii katsoa TEIDÄN pihamaalle meidän VESSAN ikkunasta jos teillä on pyykit kuivumassa. Ne on ihan väärin laitettu"

minä sitten siihen että eipä oo pakko katsella ja tähän asennettiin tämä teline ettei näy naapuriin, ei tullut mieleenkään että joku katselee vessan pienestä tuuletusikkunasta tähän meille.

mumis jotain ja lähti sisälle..
Siis ihan uskomatonta..

mun naapuri, jonka kanssa olen 2 jutellut kolmen vuoden aikana tuli ulos kun olin laittamassa pyykkejä ulos kuivamaan. mulkoili aikansa ku minä sitten että no terve! (tyyliin silleen että vittuako möllötät)
tiuskas mulle että " minua sitten ärsyttää tuo tapa miten sinä laitat pyykkis kuivamaan!"
minä että anteeks miten meni?

"nii minua kyrsii katsoa TEIDÄN pihamaalle meidän VESSAN ikkunasta jos teillä on pyykit kuivumassa. Ne on ihan väärin laitettu"

minä sitten siihen että eipä oo pakko katsella ja tähän asennettiin tämä teline ettei näy naapuriin, ei tullut mieleenkään että joku katselee vessan pienestä tuuletusikkunasta tähän meille.

mumis jotain ja lähti sisälle..
Siis ihan uskomatonta..

Ei helvetti! Kuin jostain hyvästä komediasta konsanaan! :laugh:

Meillä kans kun makkarin verhot vetäistään kiinni päikkäreitten ajaksi niin alkaa hillitön maton tamppaus! Yhteen väliin tätä tapahtui päivittäin. Samoten kaikki sirkkelöinnit ym. vasaroinnit naapurin kotona oleva eläkeläisukko toteutti klo 21 jälkeen. Eipä sirkkeli soi enää kun kävin keväällä pitämässä kunnon huutokonsertin naapurin pihalla.

Ei helvetti! Kuin jostain hyvästä komediasta konsanaan! :laugh:

niinpä :D oon käkättäny täällä jo kolmatta tuntia sille :) pitänee varmaan siirtää teline silleen että ne näkee olohuoneen ikkunasta ne pyykit nii ei tarvii tihrustaa :D sen ukko oli kerran minun miehelle sanonu kaupassa että eiköhän olisi aika pestä ne teidän autot, ette oo kahteen kuukauteen pessy. mies oli sitte sanonu että ei nii olla ku mulla on klubikortti pesulaan :D oli ollu hiljaa

Yhteistyössä