voi v*ttu! yllätin mun miehen tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TODELLAKIN harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TODELLAKIN harmaa

Vieras
panemasta toista naista MEIDÄN MAKKARISSA!!
eikä siinä vielä kaikki vaan niillä oli v*ttu pissa kakka leikit meneillään!!!
siis mies hieroi naamaansa tän naisen ulostetta!!!!
siis vähän mä oon järkyttynyt!
sen hu*ran heitin pihalle ja mies meni perässä,
samoin niitten paskaset lakanat!!
voi v*ttu mä oon vihainen!!! onneks en ollu kerinny hakea lapsia hoidosta,
muuten olisivat nekin nähneet miten isänsä leikkii!
pääsin siis aikaisemmin töistä ja ajatuksissa oli yllättää mies vaan kuinkas kävikään! miten mulle voi sattua tämmmöstä???
oon ihan hajalla... :´(

Siis apua, jos on totta. Teidän yhteisessä sängyssä leikkivät leikkejä? Toivottavasti eivät ole aikasemmin tehneet. Nyt kyllä mies pihalle. Saakoo lähteä tämän hu*ran perään paskalakanoineen.

Mä voitin tänään Loton ennakkoarvonnassa päävoiton ja sain muuten ainoana Iittalan 0? maksaneet Muumi-lusikat....just yhtä paljon totta kuin ap ja hänen päivän tapahtumat :laugh:

Olisi mielenkiintoista kuulla miehen jälkiselvitys asiasta. Mä voisin uskoa sua. Yhtä mun kaveria odotti kerran poikakaveri topatuissa rintaliiveissä ja pitsialkkareissa... ja sillä oli niitä pussillinen juuri sen omaan kokoon sopivaa. Mun kamu veti turpaan sitä, jätti ja meni itse terapiaan pettymyksen ja järkytyksen takia. Mua asia nauratti. Mutta en naurannu tietty. Kamu tietää että mua ei hetkauta tollaiset ja ei suutu mun kannoista.
Ei hetkauta toi sun pissakakkajuttu. Ihmiset tekee ihme asioita selän takana.. varsinkin aikuisella iällä kun alkaa uskaltaa.

oli vaan aika infantiili tuo sun kirjoitustyyli..tuletko useinkin muuten itse ensin kotiin ja lähdet sitten vasta lapsia hakemaan? ja mies näissä hommissa sun töistä tulon aikaan teidän lakanoissa? meepäs jo nukkumaan, että jaksat aamulla kouluun!

Voe kauhia paikka, jos tuo on totta!! xD Mä olisin kyllä tuollasen yllärin löytäessäni kertakaikkiaan niin ällikällä lyöty, että ei mitään rajaa! En varmaan osais heittää sakkia ees ulos ku olisin niin hämmentyny xD

Yhteistyössä