Voi v*ttu noita puusilmiä tolla liikenteessä!

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Kävin viemässä äskön pojan mummolaan...
Liikenteessä tuli yksi perkeleen idiootti STOP-merkin takaa suoraan eteen ja kyllä sai jarruttaa ihan tosissaan ja vielä ojan penkalle kääntää, etten ajanut perään.
Ja ei edes pysähtynyt, jatkoi vain matkaansa... No, auto pakilla sieltä ojan penkalta pois ja tämän idiootin perään.
Viittelöin sen pysähtymään bussipysäkille ja kävin ehkä asiattomimman keskustelun koskaan.
Eiköhän nyt opi ajamaan.
Ei muuta, kiitos.

No en mä olisi ketään tuon takia pysäytelly. Kaikille sattuu ja tapahtuu virheitä ja erheitä. Varovaisuutta liikenteeeseen ja ei pidä pitää omista etuajo-oikeuksista kiinni niin tiukasti, siin voi sattua.

No en mä olisi ketään tuon takia pysäytelly. Kaikille sattuu ja tapahtuu virheitä ja erheitä. Varovaisuutta liikenteeeseen ja ei pidä pitää omista etuajo-oikeuksista kiinni niin tiukasti, siin voi sattua.

Nooo tota, pikemminkin niin että jos ei aio pysähtyä stop-merkin taakse niin pitää katsoa tavallistakin tarkemmin ettei vaan tuu autoja sillä etuajo-oikeutetulla tiellä.

ja just ton takia jengi ajelee miten sattuu, kun ei tarvitse kunnioittaa esim sitä stop-merkkiä.

kyllä olisin minäkin pyrkinyt pysäyttämään ko autoilijan ja ladannut täyslaidallisen, tana.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
[QUOTE="ihanaa";26688878]Kun sä täällä raivoat ( ihan aiheestakin kyllä) mutta kun itselä se kaasujalka painaa raskaasti ja silloin jää helposti myös merkit yms näkemättä..[/QUOTE]

Joo, mutta toi oli taajama-alue.
Siellä ei luulisi kenelläkään (edes minulla) kaasujalan painavan.
Ja on kyllä todella outo ajotyyli, jos STOP-merkin kohdalla ei pysäytä...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26688889:
ja just ton takia jengi ajelee miten sattuu, kun ei tarvitse kunnioittaa esim sitä stop-merkkiä.

kyllä olisin minäkin pyrkinyt pysäyttämään ko autoilijan ja ladannut täyslaidallisen, tana.

No joo, kyllä tästä lähden muistaa tuo katsoa, tuleeko niitä autoja vai ei.
"Voi vitun taliaivo, voisitko vähän kattoo miten sillä saatanan kotterollas ajelet? Meinasit sit vaan ajaa mun päälle saatana", joku tämmönen taisi olla aloituslause.
Tuli kyllä täyslaidallinen, ehkä vähän liikaakin, mutta oppiipa ainakin...

Onneksi ei käynyt kuten joissakin komedioissa on nähty, että autossa istuva hippiäisen näköinen henkilö nousee ulos kotterostaan ja onkin hirveä kaksmetrinen kaappi :)

Mikä oli ko kuljettanan vastine sun ryöppyyn?

Ai sun piti oikein pysäyttää se. Vähän oot kova jätkä.
fp8lmd.jpg

• Tykkää

Toi kaikille sattuu ja tapahtuu ei paljon lohduta siinä vaiheessa kun itseltä ja lapselta on henki pois. Jos liikennemokat nykyään kuitataan tyyliin "Sattuuhan noita virheitä kaikille" -tyylillän, niin ei ihme että liikennekäyttäytyminen tässä maassa on mitä on. Eteen vaan kolmionkin takaa vauhdilla, makso mitä makso. Tätä tapahtuu omalla työmatkallani päivittäin.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26688932:
Onneksi ei käynyt kuten joissakin komedioissa on nähty, että autossa istuva hippiäisen näköinen henkilö nousee ulos kotterostaan ja onkin hirveä kaksmetrinen kaappi :)

Mikä oli ko kuljettanan vastine sun ryöppyyn?

Siis laitoit kävijäviestin tuohon mun Kaksplus-"seinälle", et yksityisviestiä. Ja vastasin siihen, katso mun profiilia...

No ei se kuljettaja muuta kuin pahoitellut ja pyydellyt kauheasti anteeksi - eipä se varmaan oikein muuta olisi uskaltanut, kun mä sen verran ronskisti arktikuloin...

Joo, todella järkevää lähteä jahtaamaan ja viittoilemaan toiselle ja pysäyttämään, ja sitten rähjätä jossain tienreunassa. Siis bravo, aplodit sulle, sunhanlaiset heikkohermothan ei yhtään vaarannakkaan liikennettä!

[QUOTE="vieras";26689020]Joo, todella järkevää lähteä jahtaamaan ja viittoilemaan toiselle ja pysäyttämään, ja sitten rähjätä jossain tienreunassa. Siis bravo, aplodit sulle, sunhanlaiset heikkohermothan ei yhtään vaarannakkaan liikennettä![/QUOTE]

Samaa mietin, kaahaa toisen perässä raivon vallassa ja viittelöi pysähtymään. Taisi itse vaarantaa liikennettä. ei vaan tajua.

[QUOTE="vieras";26689020]Joo, todella järkevää lähteä jahtaamaan ja viittoilemaan toiselle ja pysäyttämään, ja sitten rähjätä jossain tienreunassa. Siis bravo, aplodit sulle, sunhanlaiset heikkohermothan ei yhtään vaarannakkaan liikennettä![/QUOTE]

Ei varmaan oo järkevää, mutta jos on oma muksu kyydissä ja joutuu käymään kattomassa onko ojat perattu niin saattaahan se rauhallisempaakin miestä vituttaa.

Veikkaan että aloittaja ei ole ketään oikeasti pysäytellyt, muuta kuin päiväunissaan.
Noita idiootteja kolmion ja stop-merkin takaa eteen kaahaavia riittää kyllä joka tilanteeseen, mutta tuo pystäyttäminen ja saaranaaminen, ja etenkin luulottelu, että toinen kuski ottaisi opikseen vaikuttaa keksityltä. Kuka sitäpaitsi on muka niin hullu, että jonkun raivoavan näköisen miehen viittelöinnistä pysäyttää autonsa.

Yhteistyössä