Voi v*ttu minkä homman toi jätkä mulle järjesti!

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Siis toi 11v kehitysvammainen poitsu.

Se oli eilen kussu niitten kämpän lattialle. Tää selvis mulle ku olin illalla laittamas niitä nukkumaan, mä ihmettelin että mitä märkää täs lattialla on... Sit poitsu kerto kusseensa siihen.

Nyt siis joudun pestä kaikki lelut. En tiedä mihin aikaan toi on tapahtunu ja kuinka paljo siitä on leluja viety muualle tai käyty pyörittelees siinä lätäkös. Sit tietty sänkyjen reunat+jalat, lattiat, matto.

Lisäksi se eilen pilppus puoli pakettia spagettia sinne lattialle.

Ja huomasin et jossain välis se on tukkinu patterin väliin paperisilppua, siis niin et sen patterin joutuu avata saadakseen ne pois.

Toissailtana se oli kieputtanu sen kämpän täyteen lahjanauhaa. Lampusta vaatekaappien oviin, ikkunan päällä olevaan koukkuun, pöydän ja sänkyjen jalkoihin yms. Tuhos siihen kaksi sellasta isoa kerää.

Lisäksi se on piirrelly seiniin ja opettanu ton kaksveenki siihen, nyt on pakko pitää kaikki kynät ylähyllyllä.

yms.yms.

-tällänen käytös on alkanu tän vuoden puolella, sitä ennen ei moista oo pahemmin esiintyny.

HippuTAR
Siivosin tuola tota poikien kämppää (päätin ny samantien siivota sen jokapuolelta kunnolla), pojat oli pihalla ja toi jätkä tos laukkas vessasta hakemas vettä kaikkiin kippoihin. Veden haku ok, mutta sit huomasin että se oli vieny pihalle myös melkein täyden putelin käsisaippuaa. Joten pihalelut oli vaahdon vallas... Pakko mun oli ne sit huuhtoa, tos pihas ku muitaki leikkii eikä ois kiva jos noilla pienimmillä leikkijöillä ois suut ja silmät täynnä saippuaa.

Vähä meinas käpy palaa, vaikka ei nyt iso asia ollukkaan. Mutta ku se hyvin tiesi ettei ollu sallittua ja nyt ollaan tilanteessa jossa pienetki asiat alkaa tuntua ylivoimaisen sietämättömiltä.

Yhteistyössä