Voi v*ttu että v*tuttaa tuo anoppi!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermot menee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun anoppi sekaantuu kans JOKA asiaan, enkä osaa tehdä oikein MITÄÄN. Esim. kaikki vaatteet, joita ostan lapsille, on hänen mielestään liian pieniä, jos ne istuvat hyvin. Ostan esikoiselle, 7 v, pillifarkkuja (myös löysiäkin) ja esim. Benettonin istuvia pitkähihasia trikoopaitoja, kun on niin kivan värisiä ja ihania pupunkuvia, niin kaikki ne on liian pieniä anopin mielestä.

Siten se kiikuttaa tälle tyttärelle, joka ei voi sietää muumeja tai aniliininpunaista väriä ja käyttää kokoa 122, hillittömän isoja, 134 senttisiä kaksiosaisia aniliininpunaisia, muumikuvioituja collegeasuja... "kun ne on niin sievän väriset ja ei purista mistään, lapsen vaatteet ei saa puristaa mistään"!! Joo, ei saa puristaa mistään, mutta kiva kun on niin löysät housut, että pikkarit vilkkuu liitingistä ja paita kuin mikäkin teltta jossa hiat 30 cm liian pitkät... eikä tytär millään suostu pukemaan niitä päälle, edes siksi aikaa, kun käy mummulla kylässä...

Kiitos ja anteeksi purkautumiseni, kyllä helpotti! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hot Box:
Mun anoppi sekaantuu kans JOKA asiaan, enkä osaa tehdä oikein MITÄÄN. Esim. kaikki vaatteet, joita ostan lapsille, on hänen mielestään liian pieniä, jos ne istuvat hyvin. Ostan esikoiselle, 7 v, pillifarkkuja (myös löysiäkin) ja esim. Benettonin istuvia pitkähihasia trikoopaitoja, kun on niin kivan värisiä ja ihania pupunkuvia, niin kaikki ne on liian pieniä anopin mielestä.

Siten se kiikuttaa tälle tyttärelle, joka ei voi sietää muumeja tai aniliininpunaista väriä ja käyttää kokoa 122, hillittömän isoja, 134 senttisiä kaksiosaisia aniliininpunaisia, muumikuvioituja collegeasuja... "kun ne on niin sievän väriset ja ei purista mistään, lapsen vaatteet ei saa puristaa mistään"!! Joo, ei saa puristaa mistään, mutta kiva kun on niin löysät housut, että pikkarit vilkkuu liitingistä ja paita kuin mikäkin teltta jossa hiat 30 cm liian pitkät... eikä tytär millään suostu pukemaan niitä päälle, edes siksi aikaa, kun käy mummulla kylässä...

Kiitos ja anteeksi purkautumiseni, kyllä helpotti! =)

Apua! Voisin kuvitella, että meidän anoppi on tuollainen muutamien vuosien päästä.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä anoppi syytti minua siitä, että vauva vierastaa häntä; "Täällä kun olet vaan äitin kanssa päivät pitkät niin ethän sinä muihin totu" -näin jutteli 4kk ikäisellä tytöllemme.

Esikkomme vierasti melkein kaikkia jopa anoppia. No nyt meille tuli kakkonen, ikää 1,5kk niin anoppi hyppää kylässä jatkuvasti ettei vaan rupia vierastaan häntä.... arghhhhhhhh. Ja tuputtaa niitä neuvojaan jatkuvasti vaikka luulin että niitä ei nyt niin paljon tulis kun toinen lapsi jo kyseessä mutta ei.

Niin ja sit se mun rakas anoppi japattaa aina noista vaatteista tälle mun tyttärellekkin, kun en ole kuulemassa. Tytär raportoi sitte mulle, että mummu sanoi taas, että mulla on liian pienet housut... Käskin tyttären sanoa mummulle ens kerralle, että ehkä ne sulle on, mutta ei mulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä anoppi syytti minua siitä, että vauva vierastaa häntä; "Täällä kun olet vaan äitin kanssa päivät pitkät niin ethän sinä muihin totu" -näin jutteli 4kk ikäisellä tytöllemme.

No eihän tuon ikäisen lapsen vielä edes tarvitse "tottua" sen kummemmin muihin! Ehtii kyllä tutustua anoppiin ja muihin paremmin sitten vähän vanhempana. Nyt tarvitsee pääasiassa äitiään, ja isää.

Yhteistyössä