voi v***n lakko taas:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaaaaaaaaaaargt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaaaaaaaaaaargt

Vieras
mun piti tehä kylmäsavulohesta 2kpl voileipäkakkui sunnuntaiks, lauantaina täytteet mut mist pirust mä sitä löydän? jos löydän ni eihä siytä viel voi ostaa? meneeks huonoks?

Alkuperäinen kirjoittaja Negro:
:laugh: :laugh: ei jumalauta mä sanon tätä nykyajan pullamössökansaa!! miten helvetissä tämä maa pärjäis jos nyt tulis sota??..ihan oikeesti?..onko tuo oikeasti pahin ongelmasi elämässäsi??

Saahan se nyt harmittaa, kyllä muakin ottaisi päähän jos olisi juhlat järjestettävänä ja jotkut pässit lakkoilee.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Negro:
:laugh: :laugh: ei jumalauta mä sanon tätä nykyajan pullamössökansaa!! miten helvetissä tämä maa pärjäis jos nyt tulis sota??..ihan oikeesti?..onko tuo oikeasti pahin ongelmasi elämässäsi??

Saahan se nyt harmittaa, kyllä muakin ottaisi päähän jos olisi juhlat järjestettävänä ja jotkut pässit lakkoilee.

no tosta lakosta nyt on tiedetty jo jonkin aikaa että kyllä sitä leipää ois varmasti voinut ostaa pikkusen aikasemmin jos ne leipäkakut on noin hemmetin tärkeitä :headwall:

Pullamössö my ass. Ette tekään ukot mitään osaisi leipoa jos sota syttyisi :D. Kaikilla ei ole 10kg jauhosäkkiä kaapissa sillä (voitteko kuvitella, iik) osa perheistä ei tavallisesti EDES LEIVO/SYÖ LEIPÄÄ.

No ei mua ainakaan häiritse nyt tää lakko yhtään, mutta jos olis jotkut juhlat järjestettävänä, niin kyllä ärsyttäisi. Niistä on muutenkin stressiä niin paljon, saati jos pitää muokata koko ruokalista sen mukaan, mitä kaupasta sattuu saamaan ja yrittää niistä aineksista väsätä jotain tarpeeksi juhlavaa syömistä.

Meidän lähikaupassa oli hyllyt täynnä leipää vielä tänään. Kannattaisikohan kierrellä eri kaupoissa jos niitä nyt edes voileipäkakkua varten sentään löytyisi.

Kyllä muakin ärsyttäisi tilanne, jos juhlia olisin järjestämässä. Tuskin se olisi ensimmäinen huolenaiheeni, jos sodassa oltais. Olipa hieman kulunut olkinukke muutenkin. Kas kun ei joku kerro, että jossain nähdään nälkää...

Yhteistyössä