Voi V mua suututtaa, sisko antanu lapselleen kolmanneksi nimeksi mun nimen muistuttamaan minusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PURKAUS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PURKAUS

Vieras
Mä en halua olla missään tekemisissä mun siskoni lapsen kanssa ja viimeisimpänä siskoni kanssa! (Paljon syitä, joita en todellakaan täällä ala eritellä.)

Mua suututtaa, että oli antanu lapselleen kolmanneksi nimeksi minun nimeni, äidille oli sanonut, että muistuttamaan minusta. :headwall:

Jollekin se vois olla suurikin kunnia, mulle ei. Toki nimet ovat vapaasti kaikkien käytettävissä, mutta kun tiedän, miksi tuo nimi annettu, niin pistää kiehumaan. Onneksi kuitenkin kolmas nimi, ettei kutsumanimi, mutta nimi kuitenkin. |O

Kun et välirikkonne taustoista mitään kerro, niin paha tässä mitään sen kummemmin kommentoida. Olemattomilla taustatiedoilla purkauksesi vaikuttaa vain naurettavalta ja perusteettomalta.

Ehkäpä sun siskosi haluaa korjata välejänne? Ja tosiaan ajatteli, että sinä olisit ilahtunut siitä, että hän ajattelee sinua noinkin paljon ja ilmeisen lämpimästi?

Alkuperäinen kirjoittaja jopasjopas:
Kun et välirikkonne taustoista mitään kerro, niin paha tässä mitään sen kummemmin kommentoida. Olemattomilla taustatiedoilla purkauksesi vaikuttaa vain naurettavalta ja perusteettomalta.

no näimpä.

Alkuperäinen kirjoittaja PURKAUS:
Mä en halua olla missään tekemisissä mun siskoni lapsen kanssa ja viimeisimpänä siskoni kanssa! (Paljon syitä, joita en todellakaan täällä ala eritellä.)

Mua suututtaa, että oli antanu lapselleen kolmanneksi nimeksi minun nimeni...

No, vaikka lapsen kolmas nimi on sama kuin sinun niin sinä saat silti rauhassa jatkaa välirikkoa ja vihanpitoa! Siskon lapsen kanssa ei tarvitse olla noilla perustein tekemisissä eikä siskonkaan kanssa!

Välimme ovat täysin olemattomat, itse asiassa meillä ei enää ole minkäänlaisia välejä.
Teki tuon lapsen minun entisen miesystäväni kanssa (pettivät mua kun vielä elimme avoliitossa, paska mieskin tosin, mutta...) Varasti multa rahaa (puhutaan tuhansista), yritti tuhota mun ja nykyisen mieheni seurustelusuhteen, ja sabotoi mun ja vanhempieni välejä valheilla.

siis taidan olla ainoo ku ymmärtää sua. Tosin itselläkin tulehtuneet välit omaan siskoon, ja todella korpeaisi isosti jos menis mun nimen antamaan...

Luulen että tää on asia jota ei voi ymmärtää jos ei itsellä ole samankaltaista tilannetta alla..

Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
No en haluaisi minäkään tuollasen siskon kanssa olla tekemisissä... Se lapsi kuitenkin aika syytön nimeensä ja tapahtumiin.

Siis tietysti lapsi on syytön, mua lähinnä kismittääkin tuo siskon teko. Olen yrittänyt ajatella, että se on vain nimi, mutta kun kuulin, että liittänyt nimen nimenomaan minuun, niin siitä en tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja PURKAUS:
Välimme ovat täysin olemattomat, itse asiassa meillä ei enää ole minkäänlaisia välejä.
Teki tuon lapsen minun entisen miesystäväni kanssa (pettivät mua kun vielä elimme avoliitossa, paska mieskin tosin, mutta...) Varasti multa rahaa (puhutaan tuhansista), yritti tuhota mun ja nykyisen mieheni seurustelusuhteen, ja sabotoi mun ja vanhempieni välejä valheilla.

ystävälläni on tuollainen sisko, siis koittaa saada kaiken mikä hänen siskollaan on.miehet mukaan lukien.ymmärrän sinua.
siskosi yrittää tehdä itsestään vähemmän mulkun nimeämällä lapsensa sinun mukaasi.anna olla jos et voi, muuta nimesi (eka kerta on maksuton)

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
:o Taustoja tietämättä tulee mulle mieleen kuitenkin vain yksi kysymys: olisiko kuitenkin aihetta vilkaista peiliin?

no kyllä. selvästi olet siskollesi tärkeä. kukaan ei nimeä lastaan inhoamansa ihmisen mukaan. eli olisiko ongelmat lähinnä sun korvien välissä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
:o Taustoja tietämättä tulee mulle mieleen kuitenkin vain yksi kysymys: olisiko kuitenkin aihetta vilkaista peiliin?

no kyllä. selvästi olet siskollesi tärkeä. kukaan ei nimeä lastaan inhoamansa ihmisen mukaan. eli olisiko ongelmat lähinnä sun korvien välissä

Joo varmaan ne ongelmat sit on mun korvien välissä, tuskinpa kukaan muu sitten pahoittaisi mieltään, kun oma sisko menee sänkyyn minun mieheni kanssa, kun oma sisko varastaa minulta tuhansia euroja, kun oma sisko yrittää sabotoida uuttakin suhdetta, kun oma sisko keksii valheita vanhemmillemme, jotta minun ja vanhempienikin välit tulehtuisivat. Munhan se varmaan on syytä miettiä käytöstäni... NOT! En todellakaan ala enää syyllistää itseäni asioista, joihin en ole voinut vaikuttaa ja asioista, jotka eivät todellakaan ole minun syytäni. :headwall:

Yhteistyössä