voi v.itun v.itun v.ittu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhannusmieli korkealla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhannusmieli korkealla

Vieras
Hauskaa juhannusta vaan kaikille.

Minun sisko ja sen mies tuli eilen meille. Tarkoituksena lähteä tänään Kuusamoon niiden mökille. Mies uhollaankin veti eilen tajuttomat lärvit, lähti vielä baariinki, vaikkei sen tapaista edes. Siinäki olis ollu jo tarpeeksi.

No, koko ajan tiesi, että lähtö Kuusamoon on tänään. Sisko ja miehensä ovat jo perillä. Minä olen pakannut tavarat, ruokkinut lapsen, tarjoutunut ruokkimaan krapulaisen äijänkin vaikka sänkyyn. Mutta kun ei. Makaa vaan. Ajattelin, että viimeistään silloin olisi hyvä lähteä, kun on lapsen päiväuniaika, että nukkuis melkein koko matkan. Ja perseet. Lapsi nukahti, mies makaa. P*erkele. Kylmälaukku hurisee keittiön nurkassa ruuat sisällä valmiina. Toisessa säkissä loput ruuat kera pakastimesta otettujen marjojen. Sulakoot sinne s*aakeli. Niin miehellä alkoi loma, mulla lomaa vain maanantaipäivä. Mökillä ehdittäis siis olla vain pari yötä. Ja nyt näyttää että hyvä jos täksi illaksi ehditään sinne. Voi s.aakeli että ottaa päähän. Tekis mieli kuristaa koko p.aska.

Etkö sä ois voinnu pakottaa sen jotenkin? Mä oisin kyllä ottanu tosi rumat temput käyttöön, jotta pväuniaikana oltais päästy liikkeelle!!! Pidä puoles nainen!!!

Mä en miestä ois kotiin jättäny. Vielä tollaselle ukolle luxusviikonloppu tarjoamaan. Joutais vaihteeksi varmaan tenavia vahtaan ja antaa emännän seurustella siskonsa kanssa rauhassa!!

242.png

Vituttaa vaan ajaa yksin. Pakkokeinoja yritin jo. Ehotti jo että tulee toisella autolla perässä kunhan selviää. En suostunut a) ei ole mitään järkeä ajaa kolmella autolla satoja kilsoja b) ei tuo tuosta selviä ku vasta monen vuorokauden päästä c) se jäis sitte jatkamaan lomaansa sinne kuusamoon ja saisin ajaa tenavan kanssa kotiin ja mennä töihin ja hommata sille jostain lapsenvahdin kun tarhaankin on jo ilmoitettu että on poissa

No joo, kahestaan voitais lähteä, mutta siinäpä se minun miniloma olikin sitten kun saisin koko ajan hoitaa vaan tenavaa. Niin ku eilenki ko herra ryyppäs. P.erkele.

Alkuperäinen kirjoittaja J A G U A R:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo, kahestaan voitais lähteä, mutta siinäpä se minun miniloma olikin sitten kun saisin koko ajan hoitaa vaan tenavaa. Niin ku eilenki ko herra ryyppäs. P.erkele.
Mutta jos se mies lähtee, niin eikös sulla ole silloin KAKSI huollettavaa?

Ja kuka hitto sitä krapulaista miestä jaksaa ja hyvässä lykyssä juhlinta jatkuu paikanpäällä ja silti saat kattoa sitä muksua itse?!?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vituttaa vaan ajaa yksin. Pakkokeinoja yritin jo. Ehotti jo että tulee toisella autolla perässä kunhan selviää. En suostunut a) ei ole mitään järkeä ajaa kolmella autolla satoja kilsoja b) ei tuo tuosta selviä ku vasta monen vuorokauden päästä c) se jäis sitte jatkamaan lomaansa sinne kuusamoon ja saisin ajaa tenavan kanssa kotiin ja mennä töihin ja hommata sille jostain lapsenvahdin kun tarhaankin on jo ilmoitettu että on poissa

Just näin mä arvelinkin sun ajattelevan!!
Etkö ihan tosi keksi mitään pakotetta. Mä oisin kyllä niin pimee, että tekisin just semmosta kaameeta, eli vaikka silppuaisin sen lempivaatteet tms!!
Kehitä nyt jotain kunhan lapsi ei siitä kärsi, etkä sinä!

Ei muutaku nyt revit sen rutaleen sängystä kyytiin! Potkaset vielä ulko-ovella perseelle että menee lujempaa sinne autoon! Nukkukoot siinä vänkärin puolella, mut perillä et anna sen enää ryypätä!
Kunnon turpaanvetoa nää miehet kaipaa näköjään. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Möhkö:
Mä en miestä ois kotiin jättäny. Vielä tollaselle ukolle luxusviikonloppu tarjoamaan. Joutais vaihteeksi varmaan tenavia vahtaan ja antaa emännän seurustella siskonsa kanssa rauhassa!!

Mun peesi nyt ehdottomasti tähän!! :kieh:

Yhteistyössä