Voi turhuuksien turhuus, mutta sanonpahan silti.

Mahoton mirri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 962
0
36
Potkikaa mua pyllylle. Tyttö nukkuu päikkäreitä mummunsa kanssa ja mä vaan istun koneella kun ois hyvä siivota. Himputti ku tympäsee jo :laugh: Pitäis tehdä salaatit ja kaikki illaks ku meillä on äidin, tyttären ja tyttärentyttären ihan ikioma ilta :heart: Mies lähti työpirskeisiin ja mä otan pari olusta täällä kotona kun mummukin on tytön kans, mummu on täysin raitis. Heille vaan tiedoksi jotka vetää kuitenkin herneen nessuun!! :D Mut niitä potkuja persuuksille nyt ettei mee ihan hänekseen tämä ilta mun laiskuuden takia :|

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mutta, kun tää perse kaiketi painaa sitte niin paljon ettei sitä saa ylös :laugh: Hemmetti. Naurattaa jo itteekin. Kohta tytsy ja mummu herää eikä mitää oo tehtynä :headwall:

Mul on sen verran voimaa että revin sut irti siitä tuolista pois. :kieh:
Nuih,menehän siitä hommiis. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja MissNasty:
Mutta, kun tää perse kaiketi painaa sitte niin paljon ettei sitä saa ylös :laugh: Hemmetti. Naurattaa jo itteekin. Kohta tytsy ja mummu herää eikä mitää oo tehtynä :headwall:

:whistle: Vielä kaks minuuttia istun tässä ja sit taas kerran nousen.

Alkuperäinen kirjoittaja MissNasty:

:whistle: Vielä kaks minuuttia istun tässä ja sit taas kerran nousen.

Seli seli :D :D

Jos mä nyt meen niin ehdin siivota ennen ku alkaa Lemmen viemää ja sitte sen jälkeen teen salaatin valmiiksi. Joo, näin on. Ja voi perskutarallaa :headwall: Muistinpa tosta salaatista et unohin kaupasta ostaa tuorejuustolevitteen patonkeihin. EI OO TOTTA!! Nyt ketuttaa niin et en varmasti nouse tästä vielä vähään aikaan :(

Yhteistyössä