Typy on 16v ja kauhee hinku ois muuttaa omaan kotiin. Katteli tossa jotain mainosta jossa oli myytäviä asuntoja, puhu että sehän ois tosi fiksua ostaa oma kämppä eikä mihinkään vuokralle. Sanoin että juu, pitää hakea pankista lainaa ja sitten ostaa ja päläpälä. Typy siihen, että niin, sit voi maksaa sen parissa vuodessa pois ja sit muuttaa vaik isompaan
No, kyllä totuus sillekin valkenee jonain päivänä.