Voi tota meidän nuorta naista

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Typy on 16v ja kauhee hinku ois muuttaa omaan kotiin. Katteli tossa jotain mainosta jossa oli myytäviä asuntoja, puhu että sehän ois tosi fiksua ostaa oma kämppä eikä mihinkään vuokralle. Sanoin että juu, pitää hakea pankista lainaa ja sitten ostaa ja päläpälä. Typy siihen, että niin, sit voi maksaa sen parissa vuodessa pois ja sit muuttaa vaik isompaan :whistle: No, kyllä totuus sillekin valkenee jonain päivänä.
 
Voi hyvänen aika...:) Meillä typy, 13, avasi keskustelun samasta aiheesta just tällä viikolla. Samaa ajattelin, että voi raasu, ei tiedä vielä mitään näistä taloudellisista faktoista. Ei kai sen pienessä päässä pyörähtänyt ajatus siitä, millä ihmeellä se tulisi toimeen ;). Niin, siis typymme oli sitä mieltä, että hän muuttaa omaan asuntoon SITTEN KUN on 18 :). Koska silloin SAA kuulemma muuttaa. Kysyin, että no miksi. Typy siihen, että silloin saa tehdä mitä itte haluaa :D
 
:D tosta just huomaa sen että on vielä lapsi.
Mä muistan kun pienenä oli hevosta ostaa ,soitin jopa ilmoituksia. ajattelin maksaa osamaksulla. jotain 100markkaa kuukaudessa,jos niinkään paljon :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
:D tosta just huomaa sen että on vielä lapsi.
Mä muistan kun pienenä oli hevosta ostaa ,soitin jopa ilmoituksia. ajattelin maksaa osamaksulla. jotain 100markkaa kuukaudessa,jos niinkään paljon :laugh:

...Ja mulla oli vihreällä paperilla päällystetty laatikko, johon keräsin rahaa hepan ostoon ;). Kärsivällisyys ei vaan kauan riittänyt. Ehkä viisi markkaa sain kasaan :D

 
no poika kans täyttää tänä vuonna 16v. Ja ite oon ollu sit saman ikäinen kun oon kotoa muuttanu pois kun oon häntä oottanu. Siis 17v olin 1kk aikasemmin täyttäny. 16v olin kun kotoa muutin
 
Meillä on kans tyttö 15v. puhunut että vuoden päästä muutaa omaan asuntoon. :D Kysyin sitten että milläs sä elät ja maksat vuokrat jne...?"no,te tietty maksatte,ei paha."Juu,tuumasin että muuta sitten kun pystyt maksamaan oman elämisen. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kentia harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
:D tosta just huomaa sen että on vielä lapsi.
Mä muistan kun pienenä oli hevosta ostaa ,soitin jopa ilmoituksia. ajattelin maksaa osamaksulla. jotain 100markkaa kuukaudessa,jos niinkään paljon :laugh:

...Ja mulla oli vihreällä paperilla päällystetty laatikko, johon keräsin rahaa hepan ostoon ;). Kärsivällisyys ei vaan kauan riittänyt. Ehkä viisi markkaa sain kasaan :D

:D
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä