Voi tota ihmisten laiskuutta!Lehtipuhallin asiaa...

  • Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Niin no ööö, mä olen kyllä ajatellut sellaisen hankkia :whistle: . Yksinkertaisesti siitä syystä, että en halua, että joka syksy vaimo joutuu yksinään haravoimaan pihan. Ja mulla ei kärsivällisyys eikä aika riitä haravointiin. Mulle kyllä kävisi, että lehdet maatuisi pihaan, mutta vaimolle tämä ei käy.
Jo aja ne lehdet ruohonleikkurilla silpuksi, niin ei tarvitse vaimon haravoida eikä sun ostaa lehtipuhallinta. Kaikkein älykkäin ratkaisu.
Tällain mä itse asiassa teinkin, mut silloin ei vielä ollut kaikki lehde tippunut. Toisaalta enpä viitti kyllä yksistä lehdistä stressiä kantaa, jos ne tossa pihassa jotakuta haittaa, niin haravoita löytyy autotallista tai liiterin seinustalta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Niin no ööö, mä olen kyllä ajatellut sellaisen hankkia :whistle: . Yksinkertaisesti siitä syystä, että en halua, että joka syksy vaimo joutuu yksinään haravoimaan pihan. Ja mulla ei kärsivällisyys eikä aika riitä haravointiin. Mulle kyllä kävisi, että lehdet maatuisi pihaan, mutta vaimolle tämä ei käy.
Jo aja ne lehdet ruohonleikkurilla silpuksi, niin ei tarvitse vaimon haravoida eikä sun ostaa lehtipuhallinta. Kaikkein älykkäin ratkaisu.
Palma on kyllä käytännöllisesti valopäinen tyyppi! Kannatetaan. Tai sit mä voin tuoda pari hevosta lainaan, ne syö ne lehdet ja ovat kiitollisia vielä!!!
 

Yhteistyössä