voi tota bb- johania

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Ei se Johan muutenkaan ole kauhean innokkaalta lapsen suhteen vaikuttanut.
Kyllähän joku toinen ihminen olisi jäänyt ehkä raskaana olevan luo, ainakin jos välit eivät ole kunnossa.

Enkä ymmärrä miksi joku joka haluaa isäksi ja saa lapsen pimittää tietoa noin ja ykskaks avautuu siitä enemmän ennen finaalia ja vihjailihan se tosta vähän jo aiemminkin muttamutta... rahat mielessä todella, "hyvään tarkoitukseen" - saadaan sympatiat.

Andreas ja Jamo tuntuvat olevan sellaisia iloisia isyydestä mutta Johan ei ehkä ole ollut ihan valmis.

(ja kunhan spekuloin, en tiedä totuuksia)
Niih me ei voida tietää mutta sanoi että on ollut vaikea se että ei ole kertonut mut se taas ei kuulu meille muille!
 
q
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Ei muuten tule olemaan missään tekemisissä lapsen kanssa.. Jostain kumman syystä lapsen äiti ei halua tollaista miestä lapsensa eikä itsensä lähelle.. Olisi miettinyt miten käyttäytyy talossa.
No tuskin oikeuskaan kieltää isää olemassa lapsen elämässä mukana! Äiti ei voi sitä estää vaikka kuinka tahtois. Se ei ole oikein edes tehty lasta ajatellen jos on isä joka tahtois lastaan nähdä ja olla sen elämässä! Ja sit joku kusipää äiti yrittää tehdä että lastaan ajattelematta näin! Johan ei tuolla talossa ole tehnyt mitään semmoista että se ei kykenis olemaan lapselle isä!
Olisko mun pitänyt ykskaks ottaa ex-mies mukaan elämään kun yritti ostaa aborttia, ilmoitti ettei ole missään tekemisissä jos saan lapsen ja jätti mut..

Olisko sitten pitänyt ottaa vittu takas! Että äijä saa mennä miten huvittaa, olla lapselle isä kun huvittaa ja olla kun ei huvita..
Sen v*pään onneksi sikiö kuoli, pääsi eroon kuten haluskin..

Että ihan kaikissa tapauksissa ei ole hyvästä se isäkään. Johania en tunne mutta tilanne voi olla mikä vain
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hupi:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Minusta tuo isäksi tulon paljastaminen tässä vaiheessa on tosi laskelmoitu veto. Saa lisä pojoja sillä :D
Mutta sitä en kyllä ymärrä et miksi ei kelpaisi isäksi? Eikä se minusta mitään ihmeempää ole tuolla talossa puuhaillut - sinkkumies :)
Niinpä sepä se, pisteitä se kerää!
No jospa niiden välillä on tapahtunut jo ennen taloon menoa sellaista, ettei ole "isäksi", on esim. halunnut abortin, lähtenyt taloon vaikka asiat on selvittämättä tms. (?)
Turhat spekuloinnit voisi jättää mainitsematta kun ette semmoista voi tietää! Modeille ois asiaa tässäkin! Vituttaa tuommoiset ihmiset!
Mua taas sun kaltaiset.
Itse ovat tv:seen menneet spekuloitavaksi ja myyneet juttuja lehtiin (johanin ex), että ihan itse spekulaation ovat tienneet.

Älä lue ketjua jos rasittaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja q:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Ei muuten tule olemaan missään tekemisissä lapsen kanssa.. Jostain kumman syystä lapsen äiti ei halua tollaista miestä lapsensa eikä itsensä lähelle.. Olisi miettinyt miten käyttäytyy talossa.
No tuskin oikeuskaan kieltää isää olemassa lapsen elämässä mukana! Äiti ei voi sitä estää vaikka kuinka tahtois. Se ei ole oikein edes tehty lasta ajatellen jos on isä joka tahtois lastaan nähdä ja olla sen elämässä! Ja sit joku kusipää äiti yrittää tehdä että lastaan ajattelematta näin! Johan ei tuolla talossa ole tehnyt mitään semmoista että se ei kykenis olemaan lapselle isä!
Olisko mun pitänyt ykskaks ottaa ex-mies mukaan elämään kun yritti ostaa aborttia, ilmoitti ettei ole missään tekemisissä jos saan lapsen ja jätti mut..

Olisko sitten pitänyt ottaa vittu takas! Että äijä saa mennä miten huvittaa, olla lapselle isä kun huvittaa ja olla kun ei huvita..
Sen v*pään onneksi sikiö kuoli, pääsi eroon kuten haluskin..

Että ihan kaikissa tapauksissa ei ole hyvästä se isäkään. Johania en tunne mutta tilanne voi olla mikä vain
Ei sun ois pitänyt ottaa sitä takaisin mut ei se oikeinkaan ole jos isä lastaan edes tahtoo nähdä vaikka oisi aluksi sitä aborttia tahtonut!
 
Miehet yleensä kasvavat isyyteen hitaammin kuin naiset ja eivät yleensä edes raskausaikana osaa suhtautua eri tavalla, vaan jatkavat normaalisti elämäänsä ja vasta lapsen syntyessä asia konkretisoituu ja joillekin se konkretisoituu vasta lapsen kasvaessa.
Minusta Johan on käyttäytynyt ihan normaalisti ja kyllähän se on paljastanut sen isäksi tulemisen jo aiemmin, mutta nyt se halusi sen paljastaa kunnolla noille kavereilleen, etteivät sitten ulkomaailmassa tule yllättymään niin suuresti. Ja mistä te sen tiedätte miten Jamo on ajatellut silloin kun raskaus on selvinnyt, sillä Jamon lapsi on jo nyt 1,5v. joten hän on ollut isänä jo jonkin aikaa ja Andreakselle se raskausuutinen oli käsittääkseni toivottu juttu, olivat suunnitelleet lasta.

Terohan tuolla on se mysteerisin mies, joka käyttäytyy todella omituisesti välillä ja joka ei mitään suostu selvästi kertomaan, vaan kaikki pitää kierrellä ja kaarrella. Ja ei näytä Terolla alkoholi sopivan, kun taas siitä tuli tosi omituinen juotuaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hupi:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Minusta tuo isäksi tulon paljastaminen tässä vaiheessa on tosi laskelmoitu veto. Saa lisä pojoja sillä :D
Mutta sitä en kyllä ymärrä et miksi ei kelpaisi isäksi? Eikä se minusta mitään ihmeempää ole tuolla talossa puuhaillut - sinkkumies :)
Niinpä sepä se, pisteitä se kerää!
No jospa niiden välillä on tapahtunut jo ennen taloon menoa sellaista, ettei ole "isäksi", on esim. halunnut abortin, lähtenyt taloon vaikka asiat on selvittämättä tms. (?)
Turhat spekuloinnit voisi jättää mainitsematta kun ette semmoista voi tietää! Modeille ois asiaa tässäkin! Vituttaa tuommoiset ihmiset!
Mua taas sun kaltaiset.
Itse ovat tv:seen menneet spekuloitavaksi ja myyneet juttuja lehtiin (johanin ex), että ihan itse spekulaation ovat tienneet.

Älä lue ketjua jos rasittaa.
Ja niin ja sun mielestäkö on oikein sitten sille lapselle että sillä ois ton tv ohjelman takia vain äiti!
 
q
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja q:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Ei muuten tule olemaan missään tekemisissä lapsen kanssa.. Jostain kumman syystä lapsen äiti ei halua tollaista miestä lapsensa eikä itsensä lähelle.. Olisi miettinyt miten käyttäytyy talossa.
No tuskin oikeuskaan kieltää isää olemassa lapsen elämässä mukana! Äiti ei voi sitä estää vaikka kuinka tahtois. Se ei ole oikein edes tehty lasta ajatellen jos on isä joka tahtois lastaan nähdä ja olla sen elämässä! Ja sit joku kusipää äiti yrittää tehdä että lastaan ajattelematta näin! Johan ei tuolla talossa ole tehnyt mitään semmoista että se ei kykenis olemaan lapselle isä!
Olisko mun pitänyt ykskaks ottaa ex-mies mukaan elämään kun yritti ostaa aborttia, ilmoitti ettei ole missään tekemisissä jos saan lapsen ja jätti mut..

Olisko sitten pitänyt ottaa vittu takas! Että äijä saa mennä miten huvittaa, olla lapselle isä kun huvittaa ja olla kun ei huvita..
Sen v*pään onneksi sikiö kuoli, pääsi eroon kuten haluskin..

Että ihan kaikissa tapauksissa ei ole hyvästä se isäkään. Johania en tunne mutta tilanne voi olla mikä vain
Ei sun ois pitänyt ottaa sitä takaisin mut ei se oikeinkaan ole jos isä lastaan edes tahtoo nähdä vaikka oisi aluksi sitä aborttia tahtonut!
Mua kiristettiin niin etten tule saamaan elatusmaksuja yms. eli olisin sitten kyllä jättänyt miehen historiaan kokonaan... jos ei maksa elareita/ota mitään vastuuta/kiristää jne. niin en kyllä sitten olisi antanut lastakaan nähdä miten sattuu. En mä tuollaista olisi voinut unohtaa enkä sitä miten halusi lapsen kuolevan.

Joko on isä tai ei ole, ei ole mitään satunnaista isiä.

Mutta siis samaa mieltä olen, että toki lapsella oikeus isään, mutta isällä vastuu miten asian hoitaa.
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hupi:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Minusta tuo isäksi tulon paljastaminen tässä vaiheessa on tosi laskelmoitu veto. Saa lisä pojoja sillä :D
Mutta sitä en kyllä ymärrä et miksi ei kelpaisi isäksi? Eikä se minusta mitään ihmeempää ole tuolla talossa puuhaillut - sinkkumies :)
Niinpä sepä se, pisteitä se kerää!
No jospa niiden välillä on tapahtunut jo ennen taloon menoa sellaista, ettei ole "isäksi", on esim. halunnut abortin, lähtenyt taloon vaikka asiat on selvittämättä tms. (?)
Turhat spekuloinnit voisi jättää mainitsematta kun ette semmoista voi tietää! Modeille ois asiaa tässäkin! Vituttaa tuommoiset ihmiset!
Mua taas sun kaltaiset.
Itse ovat tv:seen menneet spekuloitavaksi ja myyneet juttuja lehtiin (johanin ex), että ihan itse spekulaation ovat tienneet.

Älä lue ketjua jos rasittaa.
Ja niin ja sun mielestäkö on oikein sitten sille lapselle että sillä ois ton tv ohjelman takia vain äiti!

Mistähän ton revit?
En ole koskaan noin väittänyt enkä mitään tuollaista selittänyt..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hupi:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Minusta tuo isäksi tulon paljastaminen tässä vaiheessa on tosi laskelmoitu veto. Saa lisä pojoja sillä :D
Mutta sitä en kyllä ymärrä et miksi ei kelpaisi isäksi? Eikä se minusta mitään ihmeempää ole tuolla talossa puuhaillut - sinkkumies :)
Niinpä sepä se, pisteitä se kerää!
No jospa niiden välillä on tapahtunut jo ennen taloon menoa sellaista, ettei ole "isäksi", on esim. halunnut abortin, lähtenyt taloon vaikka asiat on selvittämättä tms. (?)
Turhat spekuloinnit voisi jättää mainitsematta kun ette semmoista voi tietää! Modeille ois asiaa tässäkin! Vituttaa tuommoiset ihmiset!
Mua taas sun kaltaiset.
Itse ovat tv:seen menneet spekuloitavaksi ja myyneet juttuja lehtiin (johanin ex), että ihan itse spekulaation ovat tienneet.

Älä lue ketjua jos rasittaa.
Ja niin ja sun mielestäkö on oikein sitten sille lapselle että sillä ois ton tv ohjelman takia vain äiti!

Mistähän ton revit?
En ole koskaan noin väittänyt enkä mitään tuollaista selittänyt..
no tässä ketjussa joku oli sitä mieltä. Sori et suo kohtaan sitten erehdyin!
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja sani-sani:
lapsella on oikeus kumpaankin vanhempaan !! =)
harmi,et kaikki ei näin ajattele :(
Mä olen ehdottomasti samaa mieltä. Todella törkeä nainen, jos ei anna isän olla läsnä lapsen elämässä.
Edelleen, isälläkin on vastuunsa miten asiat hoitaa.
Lapselle ei voi olla isä vain kun huvittaa, jos sattuu huvittamaan.
Joko ollaan tai ei.

Törkeä on mieskin, jos ei halua olla tekemisissä.
Ja naisen ei tarvitse suostua siihen, että lapsi näkee mitä tahansa isää. Isiäkin on vaikka millaisia, joskus sellaisia että on lapsen eduksi olla näkemättä.

Ja tämä meni ohi aiheen, en viitannut siis bb asukkaisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja sani-sani:
lapsella on oikeus kumpaankin vanhempaan !! =)
harmi,et kaikki ei näin ajattele :(
Mä olen ehdottomasti samaa mieltä. Todella törkeä nainen, jos ei anna isän olla läsnä lapsen elämässä.
Edelleen, isälläkin on vastuunsa miten asiat hoitaa.
Lapselle ei voi olla isä vain kun huvittaa, jos sattuu huvittamaan.
Joko ollaan tai ei.

Törkeä on mieskin, jos ei halua olla tekemisissä.
Ja naisen ei tarvitse suostua siihen, että lapsi näkee mitä tahansa isää. Isiäkin on vaikka millaisia, joskus sellaisia että on lapsen eduksi olla näkemättä.

Ja tämä meni ohi aiheen, en viitannut siis bb asukkaisiin.
Niih nyt se lapsi ei vielä ole edes syntynyt! mutta pokeri voittonsa saatuaa johan silloin jo ilmaisi että mihin menee ne rahat suurimmaksi osaksi ja tarkoitti mitä ilmeisemmin vauvaa ja hänen äitiään!
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja wert:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Mitään sellaista Johan ei ole tehnyt talossa etteikö kelpaisi isäksi. Olisi raukkamaista kieltää lapselta isä aikuisten välisten ristiriitojen vuoksi.
Juu ja sähän tiedät sitten kaiken senkin että mitä hän on tehnyt ENNEN taloon menoa.. sanoi itsekin että on saattanut moata koko jutun ja nyt koittaa kääntää kaikki naisen syyksi.

totuushan on se, ettei me tiedetä heidän suhteestaan mitään muuta kuin mitä he itse kertovat ja molempien tarina on vähän eri...

itse en vaan henk.koht. luota Johaniin yhtään ja näen hänessä ihmisen joka ei ole halunnut edes alun perin ainakaan lapseksi tulla.

Ja isä voi muuten olla raskausaikanakin, ehkä nainen ei olis halunnut johanin "jättävän" häntä, etenkin kun välit on näköjään mitkä on.. olisko kannattanut hoitaa ne välit bb-talon sijasta
En tietenkään tiedä mitä on tehnyt ennen taloon menoaan, vaan nimenomaan kirjoitin, että ei ole talossa tehnyt mitään minkä vuoksi ei voisi olla hyvä isä. :D Tuollahan kirjoitettiin, että olisi talossa käyttäytynyt niin ettei sen vuoksi saa olla isä lapselleen. Ymmärrän, että joku on Johanille katkera (ennenkin tällä palstalla tullut ilmi), mutta silti pitäisi tarkkaan harkita millaisilla syillä olisi riistämässä LAPSELTA isää.
Raskausaikana monikaan mies ei koe olevansa isä tai osaa hirveästi olla raskaana olevan tukena - vielä vaikeampaa se varmasti on, jos ei edes ole lapsen äidin kanssa yhdessä ja välit ovat ristiriitaiset.
 
;)
Alkuperäinen kirjoittaja nykyään BB-fani:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Ei muuten tule olemaan missään tekemisissä lapsen kanssa.. Jostain kumman syystä lapsen äiti ei halua tollaista miestä lapsensa eikä itsensä lähelle.. Olisi miettinyt miten käyttäytyy talossa.
TON USKOMKIN JA ANNIINA TAI TERI VOITTAA.
Hellalettas?
 

Yhteistyössä