voi tiltalis!nyt nyppii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veetuttaa(ko???)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veetuttaa(ko???)

Vieras
sain facebookissa (!!!!!) kutsun kummitustytön synttäreille tyyliin "olis tossa noi synttäritki et sillon ja sillon"

ja koska en ole äitini (kummityttö on äitini veljen lapsi) kanssa missään tekemisissä niin on sitten päätety että minä tulen perheeni kanssa lapsen kavereille järjestettyihin naamias synttäreihin!Tästä ilmoittettiin tyylillä että sä varmaan osallistut noihin lastenjuttuihin kun äitis on tulossa sillon ku sukulaiset.
ja sukulaisille omat synttärit on seuraavana päivänä(siellä olis esim. mun äidin äiti jota näen kerran 2vuodessa yms)

eli minä,kummitäti johon ei pidetä yhteyttä muuta kun synttäreinä,viettää kummitytön synttäreitä 20lapsen keskellä (= on 1 valvojista (eikö niin?) )
Olen lapsen vanhempien/vanhemman lisäksi ainoa aikuinen ko. paikassa.

kaikista huvittavinta on se että tytöllä on veli jonka synttärit oli jokin aikaa sitten..ei tullut mulle kutsua mutta KAIKILLE muille sukulaisille kyllä.

kertokaan miltä tää tälleen äkkiseltään kuulostaa..

Kuulostaa siltä että kutsuvat teidät vaan sen takia kun satut olemaan kummi, mutta muuten ei kiinnostais. Sinuna ilmottaisin että emme valitettavasti pääse tuona päivänä tulemaan, kävisköhän joku toinen päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja noh :
Kuulostaa siltä että kutsuvat teidät vaan sen takia kun satut olemaan kummi, mutta muuten ei kiinnostais. Sinuna ilmottaisin että emme valitettavasti pääse tuona päivänä tulemaan, kävisköhän joku toinen päivä.

Mulla kävi tasan tuo sama mielessä,en vaan kehdannut avata suutani ekana.
ekana se että synttärikutsu tulee facebookin kautta,mulla toimii puhelin jne.
ja sitten toi että minut jätetään periaatteessa "ulkopuolelle" kun en ole tekemisissä äitini kanssa (joka kyllä on syypää välirikkoon =alkoholismi).
eikä tää mun kummityttö edes muista minua,on jo 5vuotias.vauvana häntä hoidin paljonkin mutta nyt kun on omia lapsia niin ei mua kaivatakkaan enää,luultavasti sen takia kun en lapsenlikaks pääse

No ei kai ne nyt oleta että sä toimit valvojana muille kun omille lapsillesi? :o Ja jos noin on että olettaavat niin saisivat kyllä pyytää sitä .... mä en huolehtis kun omistani jos toisin ei sovittais :kieh: toisinsanoen olisin yksi vieraista vieraassa kodissa niinkuin ilman lastenkutsujakin olisin =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja noh :

Mulla kävi tasan tuo sama mielessä,en vaan kehdannut avata suutani ekana.
ekana se että synttärikutsu tulee facebookin kautta,mulla toimii puhelin jne.
ja sitten toi että minut jätetään periaatteessa "ulkopuolelle" kun en ole tekemisissä äitini kanssa (joka kyllä on syypää välirikkoon =alkoholismi).
eikä tää mun kummityttö edes muista minua,on jo 5vuotias.vauvana häntä hoidin paljonkin mutta nyt kun on omia lapsia niin ei mua kaivatakkaan enää,luultavasti sen takia kun en lapsenlikaks pääse

Aivan. On tainnu toinen osapuoli syöttää sinusta juttuja aika onnistuneesti veljensä perheelle kun ovat noin boikottiin laittaneet (meidänkin suvusta löytyy tälläinen tapaus joka ei pidä enää yhteyttä meihin sen takia että eräät on syöttäneet sille epätosia juttuja meistä).
Mutta voithan esittää ettet ole nähnyt tuota facebook-kutsua (paitsi jos vastasit siihen), ja soittaa ihan muina miehinä ja kysyä että millos juhlitte synttäreitä. Ja jos et halua mennä niille kaverisynttäreille niin sanot vaan että ette valitettavasti sillon pääse.
Ja jos menette sinne kaverisynttäreille, niin ei todellakaan voida sinua velvottaa valvomaan muitten lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
No ei kai ne nyt oleta että sä toimit valvojana muille kun omille lapsillesi? :o Ja jos noin on että olettaavat niin saisivat kyllä pyytää sitä .... mä en huolehtis kun omistani jos toisin ei sovittais :kieh: toisinsanoen olisin yksi vieraista vieraassa kodissa niinkuin ilman lastenkutsujakin olisin =)

Niimpä!
ja senkin ymmärtäisin jos meillä olisi kymmenpäinen lapsikatras,mutta ei ole kuin yksi ja vielä sylivauva :/
Taitaa käydä niin että laitan jonkun pienen lahjan postiin menemään.
Kummius oli minulle alkuun ylpeyden aihe,kunnes heti ristiäiskahvien jälkeen pyydettiin lapsenvahdiksi kun piti kapakkaan päästä.
Arvatkaa vaan suostuinko 17vuotiaana vajaa 3kuisen hoitajaksi.
Tuolloin en tiennyt lapsista MITÄÄN.