Voi taivas mikä moukka!

Mä olen katsonut vain jakson sieltä täältä enkä sattunut tänään katsomaan joten pakko kysyä että mitäs se toma siellä mokaili?
Ja miten muuten, näyttikö että joillain pareilla olisi oikeesti jotain kehkeytymässä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:
Mä olen katsonut vain jakson sieltä täältä enkä sattunut tänään katsomaan joten pakko kysyä että mitäs se toma siellä mokaili?
Ja miten muuten, näyttikö että joillain pareilla olisi oikeesti jotain kehkeytymässä? :whistle:

No Toma mm. työnsi Sadun tissien väliin sellaista varattu-lappua - keskellä ravintolaa... puhui parittelemisesta ym. suureen ääneen ja muutenkin väänsi ihan luokatonta vitsiä. Satu näytti siltä, että todellakin häpes Tomaa.

Tuntuis, että Juhalle ja Heidille vois ihan oikeasti syntyäkin romanssi, samoin Susannan ja Samin välille. Teijasta ja Akista en menis vannomaan, vaikka puheet on kyllä Teijalla suuret. Lindasta ja Seposta... tuskin. Olis vaan ottanut Seppo sen Pilvin :headwall:...

Kiitos sokeripöykerö! Mäkin pidän Seposta, tai ainakin se mitä olen sarjaa katsellut niin ihan hauska tapaus on näyttänyt olevan.. sarjan miehistä ehdottomasti paras.. ja pilvi olis tosiaan sopinut sille, -miten lämpimät välit sillä oli lindan kanssa tänpäiväsen jakson perusteella..?
Erikoinen valinta mun mielestä.. olin ihan varma että se valitsis pilvin..

Yhteistyössä