mä olen vieläkin aivan törkeessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
kännissä :x :x

hirvee olo, päässä huippaa ja suussa maistuu paska vaikka miten pesis hampaitaan, silmiin sattuu ja päänsärky alkaa kohta, mä oon aivan karmeen näkönen ja on likanen olo.

mutta maajussi toma tuli pokaileen eilen, se vähän lämmittää kännistä mieltä :laugh:

oli NIIN säälittävän näköistä kun lauma akkoja nolaa itseään roikkuen tomassa ja se ällötys viel suutelee ja puristelee niit kaikkia ja ne vaan kiljuu ja huokailee :x :x :x

:x :x :x

Mä edelleen yritän toipua pikku-jouluista, oli jo perjantaina... Taidan kutsua pikku-joulujen jälkeen yökyläilemässä olleen nuoren miehen vähän käymään tänäänki. :p

oon tullu yöllä kotiin, riisunu tohon ETEISEEN, hiippaillu sänkyyn ja alkanu vonkaan mieheltä..
"kultaaahh, shiissshhh rhakassshhh, mitessshhh olishhhh...?" voin kuvitella itseni silmät punasena ja viinalta haisten siinä vinkumassa, että jostain syystä jäin sitten ilman ja suutuin siitä, koska mieshän ei rakasta mua enää :xmas: voi taivas :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
oon tullu yöllä kotiin, riisunu tohon ETEISEEN, hiippaillu sänkyyn ja alkanu vonkaan mieheltä..
"kultaaahh, shiissshhh rhakassshhh, mitessshhh olishhhh...?" voin kuvitella itseni silmät punasena ja viinalta haisten siinä vinkumassa, että jostain syystä jäin sitten ilman ja suutuin siitä, koska mieshän ei rakasta mua enää :xmas: voi taivas :laugh:

Hih, tuttua...mäkin sain pakit viimeviikonloppuna :)
Ja tietty käänsin ne humalapäissäni niin, ettei mua enää rakasteta :)

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:

:laugh: :laugh:

Johan piristy aamu..

Koitahan selvitä :D :hug:

Yhteistyössä