Voi tätä kateuden määrää!

  • Viestiketjun aloittaja tsugu
  • Ensimmäinen viesti
Onnellista loppuodotusta, itse koin viimeiset viikot kovin pitkiksi .. ja ihmiset kommenteineen, että ihan kohtahan se syntyy saivat minut ärtymään. Mutta silti sanon samat sanat sinulle:D
Vauvantuoksu on aivan ihana ja vauvat ovat ihania. Kateellinen en kuitenkaan ole. Minun vauvani, eivät ole enää vauvoja.. mutta ovat olleet sitä joskus, ja silloin olen saanut nauttia niistä ainutkertaisista hetkistä. Nauti sinäkin omasi kanssa, ne hetket kiitävät niin nopeasti..
 
"äiskä"
onnea sinulle aloittaja! :) mutta älä tosiaan luule että kaikki ovat sinulle kateellisia, ei todellakaan :) olen niiiin onnellinen kun neljästä lapsesta jo nuorinkin 4v. ja ei vauvoja enää kiitos ikinä. kiva oli tutun suloista vauvaa pitää pari minsaa sylissä mutta se riitti, ilomielin annoin takaisin äidilleen.
 
En ole kateellinen. Itselläni reilu kaksivuotias ja puolivuotinen, molemmat jo useamman tunnin tuolla sängyissään nukkuneet. Tiedän että se vauvakuume vielä iskee, ja saa nähdä yritetäänkö vai ei - tekemisestä ei voi puhua, tiedän niitäkin joilla se ei vaan onnistu vaikka kuinka yrittäisi, ja juuri näitä lapsettomia kohtaan tämä sun tekstis on todella loukkaava. Nauti vauvastasi ja muista että olet hyvin onnekas kun sellaisen aarteen syliisi saat. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
bud
Miksi sitten moni perheellinen valittelee uupumusta kun on monta pientä lasta,
mutta en ole kuullut kenenkään valittavan esim. 10- ja 8-vuotiaista? :D
Ootas kuule kun lapset tulee murrosikään, ei ole pikkulapsiaika siihen verrattuna mitään. Pikkulapset uuvuttaa erilailla, mutta ovat kuitenkin melko yksinkertaisia hoidettavia/kasvatettavia verrattuna vanhempiin lapsiin.
 
äitipä
Ei mene enää kuin max. 7 viikkoa, niin meillä tuoksuu vastasyntynyt vauva. Paskakin saattaa tuoksahtaa, mutta vaipanvaihtokin on silkkaa hupia kun on pieni ihminen, jota rakastaa niin kovin. Mahdatte olla kateellisia :)
Joo en ole. Yksi ihana 5v kasvatettu vauvasta isoksi pojaksi ja enempiä ei tule. En kaipaa paskavaipparallia, en imetystä, en edes vauvan tuoksua. Vauvat ei kovin hyvälle tuoksu pukluineen.
 
En tiedä onko kateellinen ihan oikea sana, kun tällä hetkellä raskaaksi tuleminen olisi kauhistus. Mutta ikuinen vauvakuumeilija kun olen ja vastasyntyneissä on juuri sitä jotain mitä rakastan suunnattomasti niin kyllähän se raskaus ja vauva aina herkistää. Toivoisin viellä kerran saavani kokea kaiken tuon.

kuopus on nyt 8kk ja samalla täytyy kyllä todeta että vaikka se vastasyntyneen arki on (minun silmissäni) sitä vaaleanpunaista unelmaa niin toisaalta kasvaessaan nämä alkavat vasta kunnolla saada sitä luonnetta ja omaa personaa. On ihana nähdä kun pieni kasvaa ja oppii uusia asioita ja suhde äitiin alkaa saada uutta väriä.
 
Enpä kyllä ole. Oma tulee talvella, nyt on hyvä aika valmistautua tulevaan. Ja nauttia raskaudesta, kasvavasta massusta ja kaikesta sellaisesta. Mut aika persiistä tuo sun tekstisi, omassa kaveripiirissä on parikin naista jotka ei omia meinaa millään saada ja ne on tosi surullisia. Et melkein ei niitten kuullen uskalla omasta odotuksesta kauheesti iloita ettei loukkaisi toisia. Ja sit joku kirjoittaa tällaista nettiin. Provo varmaan...
 
pian kotona
En tiedä onko kateellinen ihan oikea sana, kun tällä hetkellä raskaaksi tuleminen olisi kauhistus. Mutta ikuinen vauvakuumeilija kun olen ja vastasyntyneissä on juuri sitä jotain mitä rakastan suunnattomasti niin kyllähän se raskaus ja vauva aina herkistää. Toivoisin viellä kerran saavani kokea kaiken tuon.

kuopus on nyt 8kk ja samalla täytyy kyllä todeta että vaikka se vastasyntyneen arki on (minun silmissäni) sitä vaaleanpunaista unelmaa niin toisaalta kasvaessaan nämä alkavat vasta kunnolla saada sitä luonnetta ja omaa personaa. On ihana nähdä kun pieni kasvaa ja oppii uusia asioita ja suhde äitiin alkaa saada uutta väriä.

Toivon niin sinulle vielä yhden terveen lapsen niin tahtoessasi. Ansaitset sen. Kunnioitan sinua noiden lastesi kanssa.
Ja se murkku tuli jo kotiin ja syö iltapalaa.
 
nojaa
Ikävä kyllä miekään en oo kade, kolme tuollaista on jo ollut. Ja meidän elämä nyt helpompaa, kun lapset ovat 11v, 8v ja 4v. Ei silti, ihanaa aikaa minusta nuo vauva-ajatkin ovat olleet, mutta aikansa kutakin. Mie ootan nyt, että sisarukset ja kaverit alkavat lisääntyä, saan sitten aina välillä sellaisen pienen suloisen kiljukaulan syliini. :D

Tsemppiä ap loppumetreille ja onnea jo etukäteen uudesta perheenjäsenestä! :flower:
 
voisin ollakin :D Viimeinen vauvani nyt 4kk, ja enempää ei tule,sterilisaatio tehty. Välillä harmittaa ettei enää vauvaa tule saamaan,onhan ne ihania! :D Mutta lapsiluku täynnä ehdottomasti ja hyvä näin. Ainainen vauvakuume olis muuten ollut :D

Onnea sinne! ;)
 
[QUOTE="ihmettelen";24298968]Tosi kiva kun joku laittaa pilke silmässä aloituksen ja odotuksestaan innoissaan,niin saa tällaisia vastauksia :([/QUOTE]

häh... En mä tajunnut ensinnäkään, että se oli pilke silmäkulmassa ja toisekseen olen oikeasti iloinen, että mä olen jo tehnyt lapseni. Ei se ollu millään pahalla jne.
 
taustalta
voisin ollakin :D Viimeinen vauvani nyt 4kk, ja enempää ei tule,sterilisaatio tehty. Välillä harmittaa ettei enää vauvaa tule saamaan,onhan ne ihania! :D Mutta lapsiluku täynnä ehdottomasti ja hyvä näin. Ainainen vauvakuume olis muuten ollut :D

Onnea sinne! ;)
Voi ihanaa.Sinäkin täällä.En ole mielestäni pitkään aikaan ongannut sua. oot jäänyt mieleen niiden upeiden sinisten silmies takia ? =) Miten sulla menee nykyään ? Onko sulla montako lasta nykyään ? Onnellisesti naimisissako ? :)
 
hyi
[QUOTE="ihmettelen";24298968]Tosi kiva kun joku laittaa pilke silmässä aloituksen ja odotuksestaan innoissaan,niin saa tällaisia vastauksia :([/QUOTE]

Ei tolta pölypastorilta saa ystävällisiä vastauksia.. Ylpee muija!
 

Yhteistyössä