voi synarela, mihin mun menkat hävisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähän ihmeissään

Vieras
nyt mä en ymmärrä, mihin mun menkat on kadonneet?
oon käyttänyt yli viikon synarelaa ja nyt ois pitäny alkaa menkat, mutta eipä oo alkaneetkaan.
pitääkö tässä rueta soittelemaan hoitavaan sairaalaan, että onkohan tästä nyt haittaa, kun menkat ei alakkaan "sovittuna päivänä"..
ei edes tuhruta, eikä oo mitään merkkiä muutenkaan, että lada punainen kaahailis paikalle.. :o :o

siksihän mä niitä odotan, kun niiden pitäis alkaa ja niistä pitäs vielä erikseen merkata tuohon paperiin ylös alkamispäivä ja vuotopäivien määrä..
eikai ne turhaan olis noihin kaavakkeisiin tollasia kysymyksiä laittaneet, jos kerran tarkoitus olis, ettei koko menkkoja tulisi :o :p

Alkuperäinen kirjoittaja Oletko jo testannut?:
Mulla alkoi spontaani raskaus kun sumuttelin Synarelaa... ;)

tähän vaihtoehtoon en oikein vois uskoa, sillä lääkärin mielestä olis lottovoittokin todennäköisempi kuin luomuraskaus :|
tosin, että enpä oo koskaan uhkapelejä pelannut, niin en tiedä millä voittoluokilla siinä liikutaan :p

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tähän vaihtoehtoon en oikein vois uskoa, sillä lääkärin mielestä olis lottovoittokin todennäköisempi kuin luomuraskaus :|
tosin, että enpä oo koskaan uhkapelejä pelannut, niin en tiedä millä voittoluokilla siinä liikutaan :p

No ystäväpiiriin kuuluu samanlainen tapaus eli yritystä kymmenisen vuotta vaikka millä keinoin (mm. IVF, ICSI, luovutetut munasolut) ja kun lopulta lopettivat hoidot ja luopuivat lapsihaaveesta, meni n. vuosi kun alkoi spontaani raskaus :)
Toki jos sinulta on esim. poistettu munatorvet, niin sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No ystäväpiiriin kuuluu samanlainen tapaus eli yritystä kymmenisen vuotta vaikka millä keinoin (mm. IVF, ICSI, luovutetut munasolut) ja kun lopulta lopettivat hoidot ja luopuivat lapsihaaveesta, meni n. vuosi kun alkoi spontaani raskaus :)
Toki jos sinulta on esim. poistettu munatorvet, niin sitten...

heh, johan tässä yli vuorokausi vierähti, että pääsin vastaamaan :D
aika hienoa kuulla tuollainenkin onnistuminen noin pitkän yrityksen jälkeen! :) meillä on vika siinä, ettei spermassa ole siittiöitä kuin todella vähän..tosin eihän siihen hedelmöittymiseen tarvita kuin yksi.. :p
nyt siis kiertopäivä 30 ja normaalisti vuoto alkais joskus kp.27-28..

Yhteistyössä