Voi suuren suuri Pahasana:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä hajos vuosi sitten kanssa tiskikone. Mä olin juuri jäänyt saikkarille työtapaturman takia enkä voinut käsin tiskata ( koska tapaturmassa mulla hajos käsi ) , voitte arvata että mies kun joutui kuusi henkisen perheen tiskit tiskaamaan käsin niin meille ilmestyi aika äkkiä uus kone :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Saiskos jostain kierrätyskeskuksesta halvalla uuden?

Mä olen päättänyt, että käytettyä kodinkonetta en enää koskaan osta. :kieh: Elikkäs vyötä tiukemmalle ja pennoset säästöön _taas_ :kieh:

OK, sulla taitaa olla huonoja kokemuksia? :( Mä oon ite joskus ostanut 20 eurolla aivan loistavan tiskarin kierrätyskeskuksesta, missä myytiin vaan huollettuja kodinkoneita...

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Voi kökkö... :|
Meillä toi ukkeli onneksi sai meidän koneen toimimaan, toi kahden päivän tiskailu riitti mulle taas piiitkäksi aikaa :xmas:

Mulle riittää tuon tiskikasan kattominenkin jo. :xmas:

No mä purin sen kiukun nimenomaan niihin astioihin ja suutuspäissäni ne tiskasin :xmas:
Se mikä eniten nyppi oli se, et hoksasin et kuivauskaappiin ei mahdu kaikki astiat, joten jouduin tiskaamisen lisäksi kuivaamaan ne et saan ne astiakaappiin :xmas:

Mä olen päättänyt, että käytettyä kodinkonetta en enää koskaan osta. :kieh: Elikkäs vyötä tiukemmalle ja pennoset säästöön _taas_ :kieh:

Mutta joku käytetty Miele (jos nyt mistään tai kukaan sellaista käytettynä kauppaisi) voisi olla pajon kestävämpi investointi kuin joku Gigantin "Matsui" tjms.

Meillä hajos viimekuussa kone. Varastoissa ois toinen, ei ois ku lyyä hajonneen tilalle, mutta tuo käsin tiskaaminen ei oo ollenkaan hullumpaa. Terapiaa lähes, saa hetken olla aivan omissa aatoksissaan ;)

OK, sulla taitaa olla huonoja kokemuksia? :( Mä oon ite joskus ostanut 20 eurolla aivan loistavan tiskarin kierrätyskeskuksesta, missä myytiin vaan huollettuja kodinkoneita...

Joo ollaan joskus ostettu huutiksesta pyykinpesukone ja se kesti vissiin pari kuukautta ja levis. Toi tiskarikin oli kyllä käytetty ja on ikiwanha, anopilta saatu. :snotty:

Voi kökkö... :|
Meillä toi ukkeli onneksi sai meidän koneen toimimaan, toi kahden päivän tiskailu riitti mulle taas piiitkäksi aikaa :xmas:

Mulle riittää tuon tiskikasan kattominenkin jo. :xmas:

No mä purin sen kiukun nimenomaan niihin astioihin ja suutuspäissäni ne tiskasin :xmas:
Se mikä eniten nyppi oli se, et hoksasin et kuivauskaappiin ei mahdu kaikki astiat, joten jouduin tiskaamisen lisäksi kuivaamaan ne et saan ne astiakaappiin :xmas:

Otti päähän jo valmiiksi ensin tyhjätä kaikki muoviastiat ja kipot/kupot pois sieltä kuivauskaapista, niillekin piti etsiä uusi säilytyspaikka. No joo, pysyypähän käsihygienia kunnossa. :xmas:

Sama vika täälläki.Astiakone sanoi ittensä irti lauantaina.Melkosta pakkopullaa ollut tuo käsin tiskaaminen.Vakuutuksesta ei saa mitään,kun kone jo melkeen 10v.vanha.Pakko kai se on tänään lähtä katteleen uutta,mutt kun tuo rahallinen tilannekkaan ei kovin hyvä ole tällä hetkellä.
Marraskuussa lasahti pyykkikone.Meillä kyllä olisi ollut pyykkitupakin käytössä,mutta kun en saanut raskaana ollessa tehä juuri mitään,kun paineet nousi,niin oli pakko ostaa uusi.Telkkari pasahti heinäkuussa ja nyt tuo astiakone :( .Alkaa nuo meidän kodin koneet tuossa ollakkin,että eipä ole enää mitä voisi mennä rikki.Onneksi tuohon telkkariin tulikin säästettyä ajoissa,kun ehti oirehtia niin kauan ,ennen kuin lasahti lopullisesti.

:laugh: Meillä kuivataan astiat siellä vanhassa tiskikoneessa.Ei meilläkään mahdu 6 hengen astiat kaappeihin märkinä kuivumaan.

Tietääkö muuten kukaan,että vaatiiko tosiaan vakuutusyhtiö tilaamaan sen asentajan laittamaan sen letkun paikoilleen siitä koneesta?Että ei korvaisi vahinkoa,jos ei ole näyttää ammattilaisen asennustodistusta??

Yhteistyössä