Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Saiskos jostain kierrätyskeskuksesta halvalla uuden?
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Voi kökkö... :|
Meillä toi ukkeli onneksi sai meidän koneen toimimaan, toi kahden päivän tiskailu riitti mulle taas piiitkäksi aikaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Saiskos jostain kierrätyskeskuksesta halvalla uuden?
Mä olen päättänyt, että käytettyä kodinkonetta en enää koskaan osta. :kieh: Elikkäs vyötä tiukemmalle ja pennoset säästöön _taas_ :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Voi kökkö... :|
Meillä toi ukkeli onneksi sai meidän koneen toimimaan, toi kahden päivän tiskailu riitti mulle taas piiitkäksi aikaa :xmas:
Mulle riittää tuon tiskikasan kattominenkin jo. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Saiskos jostain kierrätyskeskuksesta halvalla uuden?
Mä olen päättänyt, että käytettyä kodinkonetta en enää koskaan osta. :kieh: Elikkäs vyötä tiukemmalle ja pennoset säästöön _taas_ :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Saiskos jostain kierrätyskeskuksesta halvalla uuden?
OK, sulla taitaa olla huonoja kokemuksia?Mä oon ite joskus ostanut 20 eurolla aivan loistavan tiskarin kierrätyskeskuksesta, missä myytiin vaan huollettuja kodinkoneita...
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Voi kökkö... :|
Mulle riittää tuon tiskikasan kattominenkin jo. :xmas:
No mä purin sen kiukun nimenomaan niihin astioihin ja suutuspäissäni ne tiskasin :xmas:
Se mikä eniten nyppi oli se, et hoksasin et kuivauskaappiin ei mahdu kaikki astiat, joten jouduin tiskaamisen lisäksi kuivaamaan ne et saan ne astiakaappiin :xmas: