Voi surku :( Eskari asiaa...

  • Viestiketjun aloittaja L
  • Ensimmäinen viesti
L
Lapseni on 2vko sitten aloittanut uudessa pk (muuton takia) ja tänään heillä piti olla retkipvä, mikä tosin jäi meidän lapselta väliin.

Lähdön piti olla tasan klo 9 ja meitä pyydettiin olemaan n.5min ennen sitä päiväkodilla. Mieheni ja poikani oli siellä sovittuun aikaan, mutta ryhmä oli lähtenyt jo 8.45 ja heidän perään yritettiin soittaa, mutta he olivat jo bussissa matkalla retki kohteeseen.

Kurjaa ja todella tylsää :( Minä puhisin raivosta, koska perheemme asuu 2min kävelymatkan päässä pk, joten miksi ihmeessä meille ei soitettu aikataulu muutoksesta. Eilen siis vielä meitä pyydettiin olemaan 5min aikaisemmin paikalla...

Minulla jäi tästä todella paha mieli ja varsinkin pojan ihmetys siitä, miksi häntä ei odotettu ja kaivattu mukaan sai melkein kyyneleen vierähtämään poskelle!

 
vieras
Miten ne muut sitten tiesi siitä aikataulumuutoksesta? Vai tuleeko kaikki muut lapset jo aiemmin paikalle?

Minä ilmottaisin kyllä tuosta jo päiväkodin johtajalle tai jonnekin.
 
vieras
Nyt on jossain ollut aikataulusekaannus, joko teillä tai päiväkodin puolella. Eikö tuosta ollut mitään paperia kotiin, meillä on aina saanut lapun kotiin, missä on ollut lähtöajat, etenkin jos ne ovat poikenneet normaalista päiväohjelmasta.

Ei teidän ollut mitenkään mahdollista viedä lasta sinne retkikohteeseen?
 
L
Heh, juuri pk johtaja soitti kyseisestä asiasta... Jätin hänelle soittopyynnön aamulla. Hän oli todella pahoillaan asiasta ja tulee "läksyttämään" työntekijöitä siitä, ettei kukaan lähtenyt bussilla viemään poikaamme retkipaikkaan ryhmän perässä. Mieheni oli oikeaan aikaan pk, mutta joku kumma sekaannus oli aikataulussa käynyt. Lukujärjestyksessä luki myös, että lähtö retkelle tapahtuu klo 9!!!!

 
L
Poikamme on ainoa lapsi ryhmässä, joka käy pelkkää eskaria. Muut lapset tulevat pk jo aijemmin.

Ryhmän ovessa on lappu jossa on viikko aikataulut yms tärkeät asiat. Siellä siis luki, että lähtö retkelle klo 9!!!

Eilen yksi tädeistä sanoi, että viisi minuuttia normaalia aikasemmin tulo pk riittää ja poikamme kuuli tämän keskustelun ja siis ihmetys juuri hänellä oli todella suuri, kun hän ei retkelle päässytkään vaikka oli isän kanssa ajoissa liikenteessä.
 

Yhteistyössä