Voi Siwa sentään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Magenta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Magenta

Jäsen
23.05.2006
698
0
16
Kävin ostoksilla paikallisessa siwassa ja kotiin päästyäni huomaisn että juuston parasta ennen päiväys oli mennyt 25.5.2007. Suututti!!!
No ihan mielenkiinnosta katsoin että mikäs homejuuston päiväys on...ja voi helvata...vanhaa sekin, parasta ennen 16.5.07.
Ja kaiken huipuksi jäätee oli mennyt vanhaksi ennen joulua 2006!!!
Hyi yäk! Olisin niin halunnut syödä juustoleipiä jääteen kanssa mutta yöks en kyllä vanhoja syö :x
Eli huomenna matka käy kiukkuisena siwaan.
Avasin sitten valkoviinipullon jääteen sijaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:
Tarkistaako kaikki muut aina kaupassa parasta ennen päiväyksen?
Mä kyllä taidan tästä lähtien...ainakin tuossa ko kaupassa!!!

täytyy kyllä myöntää,että erittäin harvoin tarkistan..eipä oo tollasia "yllätyksiä"vielä vastaan tullu.

ei ne juustot nyt muutamassa päivässä mene pilalle jos kylmässä olleet. toki palautat ne , mutta ajattelin vaan, kun olen joskus ihan kauhuissani miten paljon meillä suomessa heitetään hyvää ruokaa pois jo kaupan takatiloissa kun päiväys on ollut esim.eilinen. musta se on kamalaa tuhlausta =)

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:

Mä tarkastan aina ja sen tuoreimman löytää aina sieltä takaa. ;)

Juu se on totta! Ainoat mistä tarkistan on leivät ja ne on aina sielä perällä mitä otan ;)

En todellakaan tarkista. Päiväyksiä katselen paketeista sitten avatessa tai avattua pakettia katsellessa. Joskus on kyllä käynyt niin, että vastaostettu leikkelepaketti menee vanhaksi muutamassa päivässä ja sitten ketuttaa hopussa niitä popsia.

Voisit syyttää Siwaa alkoholille altistamisesta. Sehän on ihan niiden syy, että "jouduit" pullollisen korkkaamaan/hanaa aukaisemaan

Alkuperäinen kirjoittaja SeaDragon:
Saman oon huomannu meidän lähi siwassa. Pitää kattoo aina päiväykset.. Eilen sain kananugetteja ilmaiseksi kun löysin vanhoja hyllystä. ( siis myyjä antoi uusia ilmatteeks ) =)

Niin siis eikös Siwoissakin ole sama käytäntö kuin EuroMarketeissa. Eli jos hyllystä löytyy päiväyksen ylittänyttä tavaraa, niin silloin asiakas saa samaa UUTTA tuotetta ilmaiseksi (vaikkei olisi edes maksanut/ostamassa sitä tavaraa). Lisäksi jos kassa perii väärin mitä hyllyssä on hinnaksi mainittu, niin saa rahat takaisin ja tuotteen ilmaiseksi.

Mies sai kerran koko 24pack:in olutta kun huomasi olevan vanhalla päiväyksellä. Lisäksi saatiin kerran härän sisäfile ilmaiseksi, kun kassa peri hinnan väärin.. muitakin pienempi bongauksia on sattunut kohdalle. Kannattaa siis pitää kyseisissä Tradekan myymälöissä silmät auki, voi tehdä "löytöjä". :D

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Alkuperäinen kirjoittaja SeaDragon:
Saman oon huomannu meidän lähi siwassa. Pitää kattoo aina päiväykset.. Eilen sain kananugetteja ilmaiseksi kun löysin vanhoja hyllystä. ( siis myyjä antoi uusia ilmatteeks ) =)

Niin siis eikös Siwoissakin ole sama käytäntö kuin EuroMarketeissa. Eli jos hyllystä löytyy päiväyksen ylittänyttä tavaraa, niin silloin asiakas saa samaa UUTTA tuotetta ilmaiseksi (vaikkei olisi edes maksanut/ostamassa sitä tavaraa). Lisäksi jos kassa perii väärin mitä hyllyssä on hinnaksi mainittu, niin saa rahat takaisin ja tuotteen ilmaiseksi.

Mies sai kerran koko 24pack:in olutta kun huomasi olevan vanhalla päiväyksellä. Lisäksi saatiin kerran härän sisäfile ilmaiseksi, kun kassa peri hinnan väärin.. muitakin pienempi bongauksia on sattunut kohdalle. Kannattaa siis pitää kyseisissä Tradekan myymälöissä silmät auki, voi tehdä "löytöjä". :D

Kiitos vinkistä, taidankin huomenna koluta koko siwan läpi ilmaistuotteiden toivossa ;)

Yhteistyössä