voi saakelin saakelin saakeli! miks mä en saa sitä omaa aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
anteeksi kielenkäyttö, mutta oon nyt vaan niin hermona, että pakko johonkin purkautua vaihteeks!
Mä olen vaan nyt niin loman tarpeessa, etten vähään aikaan, kuopus vinkuu jaloissa koko ajan , jos ollaan kahdestaan sisällä, eli melkein koko ajan. JA mulla vaan menee nyt hermot sen vinkumiseen. Nää on sit vaan ajatuksia, mitä en todellakaan aio toteuttaa, järki on sentään päässä, mutta välillä tekis mieli ravistella tota kuopusta tai nipistää täysiä. Nää ajatukset on ihan kamalia ja tunnen niistä syyllisyyttä. joten ei tartte syyllistää lisää.

Mutta kun tuo mies on sitä mieltä, ettei lapsia voi laittaa yöksi hoitoon, ainakaan tuota kuopusta |O niin eipä sitten auta mun haluta, mies kun ei ole oman ajan tarpeessa kuulema.

Eikä mulla edes oikeasti ole rankkaa näiden lasten kanssa, mies ja oman ajan puute tässä se suurin ärsyyntymisen syy on.

Nuo ajatukset ovat ihan normaaleja ja terveitä niin kauan kuin itsekin ymmärrät ne vain ajatuksiksi. Toteuttamisen puolelle mennessään ovat tietysti vääriä.

Tiedän tunteen :hug: Meiän 4 -vuotias ei nykyään osaa puhua ollenkaan, kaikki asiat ilmoitetaan huutamalla tai marisemalla. Ja kaikista asioista tehdään mahdollisimman vaikeeta |O
Vielä kun itsellä on tosi voimakasta raskauspahoinvointia 24/7, niin olen aika hilpeässä fiiliksessä, kun mies tulee töistä kotiin :D
Mulla helpottaa pahimpaan ärsytykseen se, että lähden illalla lenkille ja mies jää kotiin kuuntelemaan narinaa.

no olisin jo mennyt, jos se vaan olis mahdollista.

Kaikkein eniten mä haluaisin viettää vuorokauden kahden tuon miehen kanssa, sais sitä omaa aikaa, ja ehkä vielä parisuhdettakin hoidettua.

Yhteistyössä