Rakastettu, kaivattu, mukaansatempaava Kunnanvaltuutetun tytär-trilogia on saanut lopultakin jatkoa!
Nyt saatavilla Special Edition: Kunnanvaltuutetun salarakkaan paluu.
Myynnissä vain joulun ajan, hae nopeasti omasi sillä nämä viedään käsistä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rakastettu, kaivattu, mukaansatempaava Kunnanvaltuutetun tytär-trilogia on saanut lopultakin jatkoa!
Tuosta tulee niin iso juttu, että se varmaan kannattaa pilkkoa kahteen osaan kuten on tehty viimeesen Harry Potter-kirjan kanssa kun siitä on tehty elokuvat.
Ehdottomasti! Sitten kauhistellaan kun teinit ovat sukua keskenään, mutta tässä kohtaa ap:n äiti tunnustaa synkä salaisuutensa. Kunnanvaltuutettu ei olekaan ap:n isä vaan ap:n äiti on aikoonaan pannut autokorjaamon Jaken kanssa ja pamahtanut siitä paksuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vihanen tytär;22631257:Oon aiemmin kertonut siit muijasta. Pamahti tahalleen raskaaksi mun isälle. Onnekse älys häipyä kun meidän perhe teki selväks et isäni voi ajaa sen pois jos ei älyä ite muutaa, koska on kunnanvaltuustossa. No se ämmä asukin hetken muual, mut saatana tänään kun olin perhekerhossa vaunuil, se ämmä kävel kylällä vastaan. Vittu voitte arvat meniks mun pasmat sekasi. Ja äpärääas työns pokkana ja meni mun ohi. Teki mieli sanoo et nyt painut meiän kunnasta pois helvetin h... Soitin isäl ja kerroin. Se sano et on tieny asian jo tovin aikaa mut sano et mun ei tarvi huolestua hän ja äiti keksii jotain et se ämmä älyy taas mennä pois.