Kenen kuningas idea on laittaa kahden kerrostaloasunnon parvekkeen väliin lauta-aidan. sellainen lauta-aita että lautoja on harvakseltaan ja sit niihin välikohtiin laitetaan sit lauta naapurin puolella. eli sit kun katson vinosti niin näen naapurin puolelle. eli kun naapuri nojaa kaiteeseen niin hän näkee aidan raosta suoraan meidän olohuoneeseen.
Yhtenä päivänä olin saada sydänkohtauksen kun istuin sohvalla ja havahduin siihen että näin sen aidan toisella puolella hahmon niinku sieltä ois joku tuijottanut suoraan meihin. Mut se oliki joku haalari minkä naapuri oli ripustanut siihen aitaan.
Kaikki äänet kantautuu meille niinkuin naapurit istuisivat meidän parvekkeella. Ja tympeetä ajatella että kaikki mitä minä lapsille vähäkään isompaan ääneen sanon tai vaikka lauleskelen olkkarissani niin menee naapurien puolelle. eikä ole mitään halua mennä parvekkeelle.
samoin tupakinsavu tulee suoraan meidän olohuoneeseen.
sementtiseinä sentään vähä edes estäis.
ja yleensähän parvekkeitten välissä on etes vähän tilaa mut täs on naapurin kans yhtenäinen parveke mut välis toi harva lautaseinä.
Kerrostaloasumisen ihanuuksia, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Yhtenä päivänä olin saada sydänkohtauksen kun istuin sohvalla ja havahduin siihen että näin sen aidan toisella puolella hahmon niinku sieltä ois joku tuijottanut suoraan meihin. Mut se oliki joku haalari minkä naapuri oli ripustanut siihen aitaan.
Kaikki äänet kantautuu meille niinkuin naapurit istuisivat meidän parvekkeella. Ja tympeetä ajatella että kaikki mitä minä lapsille vähäkään isompaan ääneen sanon tai vaikka lauleskelen olkkarissani niin menee naapurien puolelle. eikä ole mitään halua mennä parvekkeelle.
samoin tupakinsavu tulee suoraan meidän olohuoneeseen.
sementtiseinä sentään vähä edes estäis.
ja yleensähän parvekkeitten välissä on etes vähän tilaa mut täs on naapurin kans yhtenäinen parveke mut välis toi harva lautaseinä.
Kerrostaloasumisen ihanuuksia, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee