Tuolla oli pari untuvatakkia. Haisvat kovasti ja voimakkaasti tupakalle.
Mussukka meni ja laitto toisen pesukoneeseen 40 asteesee. Nyt se on ihan lättänä ja roikkuu raadon näköisenä henkarissa.
Ja haisee edelleen ihan yhtä vahvasti tupakalle.
Ei oo kuivausrumpua!!
Jos tuon takin viälä saan pelastettua, eli möyhittyä kuivaksi ja paksuksi, niin saakoha tuota hajua mitekää pois?
Mussukka meni ja laitto toisen pesukoneeseen 40 asteesee. Nyt se on ihan lättänä ja roikkuu raadon näköisenä henkarissa.
Ja haisee edelleen ihan yhtä vahvasti tupakalle.
Ei oo kuivausrumpua!!
Jos tuon takin viälä saan pelastettua, eli möyhittyä kuivaksi ja paksuksi, niin saakoha tuota hajua mitekää pois?