Voi rähmä

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Kävin kinkkukiusausta tekemään niin huomasin että tuo kinkkusuikale pussi on ollu auki tuolta pohjasta. Kaupassa varmaan jo kun ihmettelin ostoskorin pohjalla kinkkusuikaleita mutta luulin että oli edellisen asiakkaan kun en edes muistanut että meillä kinkkusuikaleita listassa luki ( mies mätti ostoksia koriin, sattumalta vaan näin kun jäin maksamaan ja kori oli pinossa päälimmäisenä ).
Uskaltaako noista nyt sitten ruokaa tehdä? :attn:

Ihan on kyllä nuo reunimmaiset suikaleet kuivuneita :/
Se on auki ihan tuosta reunasta siististi, siis siitä kohtaa mistä alkaa se "sidottu" osa. Eli ilmeisesti ollut auki jo tehtaalta asti kun ei siihen mikään teräväkään ole osunut.

Mitähän tuohon vuokaan sitte perunoiden kaveriks laittais? Lihaa ei ole pakasteessa eikä jääkaapissakaan. Nakkeja ja makkaraa on kyllä mutta nakkia ja perunoita kermassa :x

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Onks sulla tonnikalaa? Tonnikala pottu paistos on sikahyvää :p

Ukkeli ei syö kalaa ollenkaan :/ Huomiseksi olin ostanut kanasuikaleet kastiketta varten ja sehän sopis kanssa hyvin tuohon mutta mies ei syö kanaakaan |O |O
Voiko oikeesti laittaa nakkeja sipuliperunan ja kerman kanssa? :o Söisköhän se mies ja lapset sitä vaikka ite en taitais syödäkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Kaikki tyylillään, mutta mä en syö mitään mikä on ollut auki. Suikaleet on aina pakattu kaasuun, etkä voi tietää kauanko pussi on ollut kaasuttomana.

Minäkin olen noista kaikista aina ollut tosi tarkka, samoten viimisten käyttöpäivien kanssa. Siks nyt harmittaakin.

Yhteistyössä