I
Itku
Vieras
Esikoisella on 4 kummia ( kaks sukulaista, minun ja mieheni veli, ja kaksi minun ystävää ). Nyt on toinen lapsi tulossa ja kummeiksi on pyydetty neljä sukulaista ( minun serkku+mies, miehen setä+vaimo ) ja nyt olen miettinyt että saattaisin ehkä tahtoa yhden ystäväni tämän lapsen kummiksi myös. Onko viisi jo liikaa?
Esikoista ei nämä minun ystävät ( silloin olivat läheisiä, nykyään ei
) käy katsomassa kuin ehkä syntymäpäivillä eikä muutenkaan juurikaan kuulumisia kysele 
Esikoista ei nämä minun ystävät ( silloin olivat läheisiä, nykyään ei