VOI @&%%$ !!! Purasin pähkinää ja kuulu vaan NAPS!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
lohkes etuhampaasta vasemmalle toinen hammas. Siis ihan tosta ikenestä. Nyt se heiluu vaan. Voi helvetti ja mä pelkään ihan sikana hammaslääkäriä. Tää ei oo todellista. Ei tota saa enää paikattuakaan. Helvetti. Mitä ihmettä mä teen? Kauhee kolo näkyy jos sen repii söis. Muutenki kamalat hampaat. :'( :'( nyt tulee poru!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug: voi ei. Nyt vain rohkaiset itsesi ja menet sinne hampilääkäriin. Kerrot heti, että olet pelkopotilas. Heillä on myös keinonsa saada siihen uusi "hammas" :)

mulla ei implantteihin ole varaa.

Voi helvetti ja mä olen asiakaspalvelu ammatissa. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug: voi ei. Nyt vain rohkaiset itsesi ja menet sinne hampilääkäriin. Kerrot heti, että olet pelkopotilas. Heillä on myös keinonsa saada siihen uusi "hammas" :)

mulla ei implantteihin ole varaa.

Voi helvetti ja mä olen asiakaspalvelu ammatissa. :'(

Sä varmaan saisit aluksi siihen sellaisen irrotettavan hampaan. Voi että. Kurja juttu että työnkin puolesta pitäisi olla hampaat hyvänä :/ Kyllähän kela niistä kai jotain korvaa.

semmonen ei vissiin kuulu kunnallisen pariin? Mulla ei oikeesti ole varaa mennä yksityiselle. :( onneks lapset nukkuu, voi itkeä. Tää on oikeesti maailmanloppu. Mitään en voi syödä tai se irtoaa. :'(

semmonen ei vissiin kuulu kunnallisen pariin? Mulla ei oikeesti ole varaa mennä yksityiselle. :( onneks lapset nukkuu, voi itkeä. Tää on oikeesti maailmanloppu. Mitään en voi syödä tai se irtoaa. :'(

Mä olen ymmärtänyt, että jos irronnut hammas on näkyvällä paikalla, siihen voidaan kunnallisessakin laittaa proteesi. On varmasti tosi inhottavaa! Soita heti huomenaamuna kunnalliseen hampilääkäriin ja kysy.

Minulla laittoi kunnallisella nastahampaan joskus 4 vuotta sitten.En muista enää mitä maksoi.Kysy sitä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Minulla laittoi kunnallisella nastahampaan joskus 4 vuotta sitten.En muista enää mitä maksoi.Kysy sitä

miten se laitetaan? Onks se ihan sellanen valkoinen kuitenki? :(

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

miten se laitetaan? Onks se ihan sellanen valkoinen kuitenki? :(

On se valkoinen ja näyttää muutenkin ihan tavalliselta hampaalta :)

Yhteistyössä