Voi prkl!!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja männinkäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

männinkäinen

Vieras
Olis pitäny pitää vaan suu kiinni. Mies on viimeks käyny pesulla lauantaina ja olen nyt muutamana iltana vihjaillu, että vois sinne suihkuun mennä. Vihjaillu siis aika suorasanaisestikin. No, tänään sitten sanoin, että oikeesti vois käydä siellä pesulla vähän useammin. Tekee fyysistä työtä, joten...! Kysyi, että miksi. Vastasin sitten, että olis mukavampi rakastellakin kun on puhdas. Vois ottaa suihinkin, kun ei oikein innosta ajatus päivätolkulla housuissa muhineesta kalusta. Mies suuttu ja ärähti, ettei häntä taas innosta näky minun läskeistäni. pystynköhän enää koskaan rakastelemaan tuon miehen kanssa ilman, että häpeän samalla itseäni? :ashamed:

oli kyllä aika ilkeä kommentti mieheltäsi... mut mä ihan oikeasti jouduin opettamaan miehelle miten henk koht hygieniasta pidetään huolta... muutti ihmisten ilmoille jostain metsämökistä, ei käynyt kovin usein pesulla... nykyään haisee jo ihan siedettävälle eikä hiusten pesustakaan tarvii huomautella

Mun ukko kyllä käy päivittäin pesulla, mut raskas työ kyllä pistää haisemaan. Sanoin eilen että mennääks yhdessä suihkuun, kun tuoksut niin eroottiselle? Ihan kuin kunnon rakastelun jälkeen. Mies lähti ihan tyytyväisenä suihkuun mun kanssa. Piti kyllä vähän miettiä miten sain kauniisti sanottua ettei loukkais toista. Mä olisin kyllä kanss loukkaantunu jos ulkomuotoa aletaan haukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
:o :x

Eikö aikuinen ihminen itse tajua, että peseytyä voi ja pitää joka päivä, ainakin ne kalut huuhtoa jollei muuta :o .

Ei ilmeisesti! Aikaisemmin kyllä kävi päivittäin suihkussa, nyt pari kuukautta menny kerta tai kaksi pesua viikossa.

Yhteistyössä