voi prkl!!!!!!! onko kellään tämmöstä lelua??? tarvii apua!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RottenCorpse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RottenCorpse

Aktiivinen jäsen
08.08.2006
2 844
0
36
eli eilen ostin tämmösen tytölle synttärilahjaksi. just otettiin lelu paketista ja laitettiin uudet patterit!! tuossa bussissa siis oli jo patterit ja tuohon kaukosäätimeen piti laittaa uudet. ja tuossahan oli semmonen "kokeile minua" piuha joka on ollut kaupassa paikalla ja se tietenkin piti poistaa. ja mullahan on tietenkin kuitti hukassa ja tuo helvetin lelu ei toimi |O |O |O |O onkohan tuon bussin patterit voinu kulua loppuun siitä piuhasta huolimatta vai onko tuo vaan rikki? |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=4593783.jpg]
4593783.t.jpg
[/URL]

Kyllä patterit voi purkaa ittensä vaikkei olis käytettykään, varsinkin kun ne mitä niihin valmistajan puolelta laitetaan ei kyllä pääsääntöisesti ole mitään "kunnon" pattereita.

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Sitten loppui mun keinot. :D Mistä ostit tuon lelun? saiskohan kuitenkin ilman kuittiakin palauttaa?

lelutapulista ostin..... no pittää ostaa uudet patterit ja kokeilla niillä.... jos ei toimi niin toivon vaan että voi ilman kuittia palauttaa.....

Tottakai pitäisi pystyä palauttamaan, kerta laite ei toimi! ja mitä nopeampaa sen palautuksen teet niin sen takuuvarmemmin saat varmasti palautettua! kyllä lelun pitäisi toimia niillä pattereilla,kuhan vaan on asennettu oikein!
Toivottavasti saat palautettuu... =)

meillä on tollanen. Kummassakin on virtanappula onko oikeessa asennossa. Vaihda patterit. Muistan et meilläkin oli jotain ongelmaa aluksi.Ei se toimikkaan niin et kun painaa nuolta eteenpäin niin se lähtee eteenpäin. Se sanoo ensiks jotain ja sit menee jonkun matkaa. Täytyy painaa oikeen jonkin aikaa. ja sit se peruutus tai kääntyminen tai mikä onkaan on samanlainen. Mun mielestä aika surkee vehje. Ei sellainen kuin tavallinan radio-ohjattava.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on tollanen. Kummassakin on virtanappula onko oikeessa asennossa. Vaihda patterit. Muistan et meilläkin oli jotain ongelmaa aluksi.Ei se toimikkaan niin et kun painaa nuolta eteenpäin niin se lähtee eteenpäin. Se sanoo ensiks jotain ja sit menee jonkun matkaa. Täytyy painaa oikeen jonkin aikaa. ja sit se peruutus tai kääntyminen tai mikä onkaan on samanlainen. Mun mielestä aika surkee vehje. Ei sellainen kuin tavallinan radio-ohjattava.

virtanapit on O asennossa. ei tuo laite tee mitään, pysyy pimeenä! vois melkeen luulla ettei oo pattereita ollenkaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:

virtanapit on O asennossa. ei tuo laite tee mitään, pysyy pimeenä! vois melkeen luulla ettei oo pattereita ollenkaan |O

eikö toi o asento oo just off-asento..

Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:

eikö toi o asento oo just off-asento..

joo tuo vehe alko toimiin ku vaihdoin UUDET patterit :ashamed: :D ONNEKSI!!!

Yhteistyössä