Voi prkl, nyt ois kirveelle töitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt ahdistaa oikeasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt ahdistaa oikeasti

Vieras
Kuulin että rakas läheiseni ollut lapsena pedofiilin uhri, 4v. jatkunut hyväksikäyttöä säännöllisesti.
Mä tuun hulluksi tän ajatuksen kanssa, tiedän vielä tämän tekijänkin missä asuu jne. tekis mieli prkl käydä listimässä, tai vähintäänkin nuijimassa turpaan....ahdistaa tosi paljon....kellekään en voi edes kertoa tästä, kun luottamuksellisesti minulle kertoi lapsuuden painajaisensa. :(
Miksi tuollasten paskojen annetaan edes elää??? :( :(

Onko muita joilla vastaavia kokemuksia? Miten ootte selvinneet vihan kanssa? ym.

Kyllä voi selvitä jos saa esim. terapiaa tai läheiset tukee hyvin (ja on siis kertonut niille). koetahan taivutella kaverias terapiaan, se voi oikeasti auttaa ja olla ihan ratkaisevaa! Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Koita puhua ystävääsi tekemään asiasta poliisille ilmoitus. Voi tehdä samaa uudelleen, pedot ei lopeta.

on hän tehnytkin ja mies sai 5v.linnaa, mutta istui siitä puolet JOPA prkl
mutta on nyt vapaalla jalalla ja mua vituttaa kun lähes joka päivä kuljen sen talonkin ohi, tekis mieli tuikata tuleen koko paska.
ystävä onkin jo paremmin asian kanssa sinut, minä kuulin asiasta vasta eilen, vaikka sattunut yli 5v.sitten. mua ahdistaa se paska kun se saa vielä elää.....ja vitut se mitään oo kärsinyt...pedot ei parane tosiaankaan nytkin sen naapurissa asuu lapsiperhe, tiiä mikä päivä se niiden kimpussa. :(
Eihän sitä tiedä vaikka oma naapurikin ois pedo mutta tuo häiritsee kun sen tietää mutta tuskin se lapsiperhe tietää :(

Yhteistyössä