Voi prkl,että haluisin jo johonkin päästä täältä YKSIN,mutta ei mahdollista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiäiti isolla K:lla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kotiäiti isolla K:lla

Vieras
Tämäkin päivä mennyt niin aamusta asti,että olen yrittänyt siivota ja siinä sivussa lapset ravaavat koko ajan ulkoa sisälle ja takaisin..janottaa,halutaan sitä ja tätä..Ja nuoremmalla pissat housussa,eikö sekään koskaan lopu!nuorimmainen 1v8kk pyörii täällä sisällä jaloissa,vaatii koko ajan huomiota..ja minä yritän edelleen saada tänne huusholliin jotrain järjestystä,turhauttavaa!Tekis niin mieli juosta kauas pois,mut mihinpä täältä pääsee,tätä se on JOKA PÄIVÄ!Mies tekee vuorotytötä,vuoroa vuoron perään ja loput ajata on niin väsynyt,että nukkuu,eikä jaksa oikein mitään..Nyt kun tulee aamuvuorosta,tekee kyllä meille ruoan,sitten menee päikkäreille ja kohta onkin taas ilta..Huomenna menee iltavuoroon ja minä taas yksin täällä vaan lasten kans..Kavereita ei käy koskaan kylässä,enkä kyllä jaksaiskaan..En oikeastaan jaksa enää mitään..;(

oikeen ärsyttää tällaset,pyydä lapsenvahti (anna mä arvaan ei oo rahaa..?) hanki harrastus (ei oo aikaa) hanki ystäviä (en mä jaksa) mulla ei oo muuta elämää ku mies,nyh ja sekin on aina töissä.miksi siis miksi näitä riittää,sit ku saisit lapsenvahdin ni ei voi antaa tietty lapsia hoitoon ku nuorinkin on vasta 1v8kk eikä se oo ollut ikinä erossa äidistä,voi kyynel..

Tarvitseeko huushollin olla aina niin tip top kunnossa??
Voihan sitä joskus jättää sen siivoomisen vähemmälle, vaikka imuroida vain..
Tai tehdä ruotsalainen siivous, imuroida lattia ja matot ja luututa ilman, että käyttää mattoja pois..
Kuulostaa hyvin tutulta täälläkin, siivoat, lapset ramppaavat ovessa milloin milläkin asialla.
Saat vihdoinkin siivottua, lapset tulee sisälle tuoden kilon hiekkaa mukanaan jne...
Noh, sellasta se elämä on... Kokemuksesta voin sanoa, että ei aina tarvitse olla niin justiin huushollin.

Menet lasten kanssa ulos ja annat kodin olla vaikka mullin mallin! Nyt on kesä ja ihanat ilmat, unohda se huusholli ja nauti! Lähdette lasten kanssa jäätelölle tai shoppailemaan, uimaan, kävelylle, metsäretkelle jne, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja nari nari:
oikeen ärsyttää tällaset,pyydä lapsenvahti (anna mä arvaan ei oo rahaa..?) hanki harrastus (ei oo aikaa) hanki ystäviä (en mä jaksa) mulla ei oo muuta elämää ku mies,nyh ja sekin on aina töissä.miksi siis miksi näitä riittää,sit ku saisit lapsenvahdin ni ei voi antaa tietty lapsia hoitoon ku nuorinkin on vasta 1v8kk eikä se oo ollut ikinä erossa äidistä,voi kyynel..

Kiitos..On ollut nuorinkin mummulassa jopa yötä,mutta kun mummulle on alkanut alko niin maistua niin en luota häneen..Ja ei mies AINA ole töissä,on vapaatakin,mutta kyse on nyt siitä että mihin aika valuu,tuntuu että mihinkään ei päivät riitä ja masennuskin(?)valtaa mieltä..Kiitos sinulle sympatioista,kun purin päivän vetutusta!

Olette oikeassa siinä,että pitäisi vain antaa huusholin olla,mutta kun minulle se on joku neuroosin tapainne,etten voi lähteä mihinkään ennenkuin tiskit on tiskattu,pyykit pesty ja suht siistin näköistä..Sitten kun sitä alkaa siivota niin ei loppua tule..Mulla on oppimista sen "löysin rantein"-asenteen löytymisessä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olette oikeassa siinä,että pitäisi vain antaa huusholin olla,mutta kun minulle se on joku neuroosin tapainne,etten voi lähteä mihinkään ennenkuin tiskit on tiskattu,pyykit pesty ja suht siistin näköistä..Sitten kun sitä alkaa siivota niin ei loppua tule..Mulla on oppimista sen "löysin rantein"-asenteen löytymisessä..

Kyllä se vielä löytyy, kun nakkaat hanskat narikkaan ja pakotat itsesi vaikka ulos
ja ei se mitään hyödytä kokoajan rätin tai imurin kanssa heilua, kohta huusholli on taas kuitenkin saman näköinen, kuin atomipommin jäljiltä..

Yhteistyössä