Pian 6 vuotta täyttävälle esikoislikalle ostettiin vastikään jääkiekkoluistimet, aiemmin on luistellut ns. harjoitusluistimilla. Nyt sai hokkarit ja mailan ja innoissaan on puhunut, että nyt hän opettelee pelaamaan jääkiekkoa ja voi sitten pihapiirin muksujen kanssa höntsätä kentällä.
Päiväkodissa oli luistelua eilen ja tietty ryhmän pojat ja pari lastenhoitajaakin oli ääneen päivitelleet, että "sulla on poikien luistimet?" Kovasti ihmeellinen asia tuntui olevan ja tyttö otti itseensä etenkin poikien sanomisista, painoarvoa antoi selvästi sekin, että tädit olivat ihmetelleet hänen luistimiaan. Ei siinä oikein auttanut sekään, että äitikin luistelee hokkareilla.
Vielä 2012 luistimilla on sukupuoli : /
Päiväkodissa oli luistelua eilen ja tietty ryhmän pojat ja pari lastenhoitajaakin oli ääneen päivitelleet, että "sulla on poikien luistimet?" Kovasti ihmeellinen asia tuntui olevan ja tyttö otti itseensä etenkin poikien sanomisista, painoarvoa antoi selvästi sekin, että tädit olivat ihmetelleet hänen luistimiaan. Ei siinä oikein auttanut sekään, että äitikin luistelee hokkareilla.
Vielä 2012 luistimilla on sukupuoli : /