Pitää mennä kymmeneksi töihin. Huomenna ei saa nukkua niin kauan kuin haluaa, koska pitää lähteä likan kanssa trullittelemaan. Jossain välissä pitää kyllä nukkua päiväunet :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Onko sulla raskausväsymystä? :/
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Monelta sinulla työyö loppuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Onko sulla raskausväsymystä? :/
No viime aikoina olen haukotellut aika makeasti ennen iltakahdeksaa ja nukun yöt hyvin sikeästi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Monelta sinulla työyö loppuu?
Joskus kahden jälkeen, että ei onneksi montaa tuntia. Mutta jos on baarissa hiljainen ilta, niin siinä tulee helposti väsy.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Onko sulla raskausväsymystä? :/
No viime aikoina olen haukotellut aika makeasti ennen iltakahdeksaa ja nukun yöt hyvin sikeästi![]()
Oi, alkuraskauden iloja...
Mä olisin voinut nukkua vaikka vuorokauden ympäri.
Jokos oksennat? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Onko sulla raskausväsymystä? :/
Oi, alkuraskauden iloja...
Mä olisin voinut nukkua vaikka vuorokauden ympäri.
Jokos oksennat? :xmas:
En ole oksentanut ja toivottavasti ei tarvitsekaan. Eilen aamulla kun heräsin niin mulla oli sellainen olo kuin on krapulassa ja oksettaa :x :x
Tuskimpa on hiljaista..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Monelta sinulla työyö loppuu?
Joskus kahden jälkeen, että ei onneksi montaa tuntia. Mutta jos on baarissa hiljainen ilta, niin siinä tulee helposti väsy.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuskimpa on hiljaista..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Monelta sinulla työyö loppuu?
Joskus kahden jälkeen, että ei onneksi montaa tuntia. Mutta jos on baarissa hiljainen ilta, niin siinä tulee helposti väsy.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Monelta sinulla työyö loppuu?
Alkuperäinen kirjoittaja "perskärpänen":Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Monelta sinulla työyö loppuu?
Ei oo hiljaista jos mä saavun paikalle?!![]()
![]()
OOTKO SÄ RASKAANA?
Hei eipä tää tuppukyläkään järin suuri oo ja nyt tänne kuulemma tulee kolmas baari ja oikeen tanssi sellainen..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuskimpa on hiljaista..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Monelta sinulla työyö loppuu?
Joskus kahden jälkeen, että ei onneksi montaa tuntia. Mutta jos on baarissa hiljainen ilta, niin siinä tulee helposti väsy.![]()
Ei tästä tuppukylästä ikinä tiedä...
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Hei eipä tää tuppukyläkään järin suuri oo ja nyt tänne kuulemma tulee kolmas baari ja oikeen tanssi sellainen..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuskimpa on hiljaista..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Monelta sinulla työyö loppuu?
Ei tästä tuppukylästä ikinä tiedä...![]()
En oo vaikka me molemmat taidetaan vaikuttaakkin pohjanmaan lakeuksilla. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Hei eipä tää tuppukyläkään järin suuri oo ja nyt tänne kuulemma tulee kolmas baari ja oikeen tanssi sellainen..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tuskimpa on hiljaista..Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Monelta sinulla työyö loppuu?
Ei tästä tuppukylästä ikinä tiedä...![]()
oletko pintelin samalta paikkakun. kuin scarlet?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja "perskärpänen":Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Monelta sinulla työyö loppuu?
Ei oo hiljaista jos mä saavun paikalle?!![]()
![]()
OOTKO SÄ RASKAANA?
Pitääkö sulle tehdä taas sitä vihreää juomaa?Minäkö raskaana?
![]()
![]()