Mitä järkeä mennä elokuviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma-73

Aktiivinen jäsen
29.08.2005
3 230
0
36
Porvoo
Mä en tajua. En oo käyny 15v elokuvissa koska se on musta vaan niin tyhmää. Katon mielummin kotisohvalla ja saan pysäytettyä välillä ja tehtyä muutakin. Joskus kysyin vinkkiä, että mitä voisin tehdä miehen kanssa kahdestaan niin joku sanoi, että mennä elokuviin. Pöh. Hittoako sinne mennä istumaan hiljaa ja ei voi tehä mitään. Ennemmin vaikka syömään tms... Odottelen ihan mielelläni hieman kauemmin, että elokuva tulee telkusta.

No eihän sinun toki ole pakko mennä elokuviin :)
Mutta suo se nautinto muille - niille, jotka siitä pitävät.

Meillä on kotona valkokangas ja videotykki ja usein katsomme leffoja kotona. Tai katsoimme - nyt kun on lapsi niin on mukava irtiotto lähteä teatteriin ja lapsenlikka jää kotiin lapsen kanssa. Sitäpaitsi on siinä omanlaista hohtoa katsoa pimeässä leffateatterissa ja mussuttaa karkkia.

Jokainen makunsa mukaan, katos.

Sitä minäkin ihmettelin vuosi sitten, kun firma tarjosi Da Vinci-koodin. Nukahdin 3 kertaa ja melkein lähdin pois. Äänet oli liian isolla ja meinasi tulla ahtaan paikan kammo. Eka ja varman viimeinen kerta kun kävin Porvoossa leffassa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:49 JooEiKai kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelin vuosi sitten, kun firma tarjosi Da Vinci-koodin. Nukahdin 3 kertaa ja melkein lähdin pois. Äänet oli liian isolla ja meinasi tulla ahtaan paikan kammo. Eka ja varman viimeinen kerta kun kävin Porvoossa leffassa...

Täällä(porvoossa) en ole ikinä käynyt...enkä kai mene. Lasten kanssa on eriasia(kai), mut katellaan sitä sit kun noi kasvaa.

Mä sain aikoinaan tarpeeksi elokuvista kun mun entinen avokki kävi aina myymässä lippuja kaverinsa elokuvateatterissa. Lisäksi meidän yhteinen kaveripariskunta omisti elokuvavuokraamo liikkeen.Elämä oli silloin yhtä elokuvaa ja sen huomasi myös kotona. \|O Sain niin tarpeekseni etten katso elokuvia juuri koskaan. :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:49 vieras kirjoitti:
Meillä on kotona valkokangas ja videotykki ja usein katsomme leffoja kotona. Tai katsoimme - nyt kun on lapsi niin on mukava irtiotto lähteä teatteriin ja lapsenlikka jää kotiin lapsen kanssa. Sitäpaitsi on siinä omanlaista hohtoa katsoa pimeässä leffateatterissa ja mussuttaa karkkia.

Näin myös meillä :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:49 vieras kirjoitti:
No eihän sinun toki ole pakko mennä elokuviin :)
Mutta suo se nautinto muille - niille, jotka siitä pitävät.

Jokainen makunsa mukaan, katos.

Outoa...kuka tykkää mistäkin. Tosiaan ennemmin mä mussutan karkkini sohvalla lökäverkkareissa ja valotkin saa pois :) Mut tosiaan kukin tyylillään.

On siinä oma fiiliksensä mennä leffateatteriin, ostaa popcornia ja katsoa isolta kankaalta ja hyvällä äänentoistolla. Tosin nykyään miehen kanssa ei ole juuri kahdenkeskistä aikaa ja sitä vähää en leffaan tuhlais.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:46 CarnevalGirl kirjoitti:
Mä en tajua. En oo käyny 15v elokuvissa koska se on musta vaan niin tyhmää. Katon mielummin kotisohvalla ja saan pysäytettyä välillä ja tehtyä muutakin. Joskus kysyin vinkkiä, että mitä voisin tehdä miehen kanssa kahdestaan niin joku sanoi, että mennä elokuviin. Pöh. Hittoako sinne mennä istumaan hiljaa ja ei voi tehä mitään. Ennemmin vaikka syömään tms... Odottelen ihan mielelläni hieman kauemmin, että elokuva tulee telkusta.

mie aattelen just samal taval kun siekin,koton omal soffal on kivempi kattella elokuvia kun jossain pimeessä elokuvateatterissa .hissukseen kun pitää olla ja ain varoo ettei sipsejä tai muuta syömisiä rapisuta liikaa.
joo,ja paussin voi tarvittaessa laittaa jos pukkaa muuta hommaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:54 Nappe kirjoitti:
On siinä oma fiiliksensä mennä leffateatteriin, ostaa popcornia ja katsoa isolta kankaalta ja hyvällä äänentoistolla.

tän takia mäkin tykkään käydä.. tosin pääsen vaan aika harvoin. oliskin kotona tykki ja kangas *haaveilee*, oon tosi kova katsoon leffoja.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:55 Jaa kirjoitti:
Eihän sitä kaikessa tarvitse aina järkeä ollakkaan, ei kai baarissa juopottelemisessa(kaan) liene järjen hitustakaan, mutta pirun kivaa se on välillä... :whistle:

No ei baarikaan mikään järkevin juttu ole, mut siellä kun voi tehä muutakin kun istua pyllynsä puuduksiin.

Kaikilla on omat tapansa nauttia elämästä ja tehdä jotain arjesta poikkeavaa.

Mä en käy baareissa, koska niiden ilmapiiri ahdistaa ja en jaksa valvoa myöhään enkä tintata viinaa.

Mä tykkään käydä ravintolassa syömässä tai sitten elokuvateatterissa. Se on ihan eri asia kuin katsoa leffaa kotona. Ensinnäkin - ja mikä parasta - saa tosiaankin olla hetken poissa kotoa :)
Toisekseen se pussien rapistelu kuuluu asiaan ja kotona ei meillä saa niin täydellistä pimeyttä aikaan paitsi syysiltoina kun ulkoa ei tule mitään valoa. Ja leffateatterissa mikään ei keskeytä nautintoa. Siellä on minusta helpompaa upota elokuvaan ja unohtaa kaikki muu (kotityöt ei hypi silmille).

Kukin taaplaa tyylillään. Leffateatterit on mun juttu. Mitenköhän se kenenkään elämää haittaa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:56 CarnevalGirl kirjoitti:
\
Eihän sitä kaikessa tarvitse aina järkeä ollakkaan, ei kai baarissa juopottelemisessa(kaan) liene järjen hitustakaan, mutta pirun kivaa se on välillä... :whistle:

No ei baarikaan mikään järkevin juttu ole, mut siellä kun voi tehä muutakin kun istua pyllynsä puuduksiin.

Jos kerta kotonakin voi juoda niin miksi mennä baariin sitten... Kun kotonakin voi katsella elokuvia miksi mennä elokuviin, kun kerran kotona voi syödä miksi käydä ravintolassa. Kaikki vaan ei välttämättä jaksa kököttää aina kotona ;) Mä tykkään paljon mieluummin käydä elokuvissa kun katsella kotona hikisestä 24 tuuman töllöstä sitä elokuvaa heh :D Ja ennemmin myös nautin alkoholia baarissa kun kittaan kotona kalsarit jalassa sohvalla.. Mun mielestä elokuvissa ei persamus puudu sen enempää kun kotonakaan leffaa katsoessa, kiva samalla kun on paljon ihmisiä ympärillä, iso screeni mistä katsoa ja mahtavat äänitehosteet... Oma tunnelmansa. Ennemmin maksan leffassa käymisestä sen 8 euroa kun film townista 5 euroa ja lähden sitä kotiin toljottamaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:06 Sama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:56 CarnevalGirl kirjoitti:
\

Jos kerta kotonakin voi juoda niin miksi mennä baariin sitten... Kun kotonakin voi katsella elokuvia miksi mennä elokuviin, kun kerran kotona voi syödä miksi käydä ravintolassa. Kaikki vaan ei välttämättä jaksa kököttää aina kotona ;) Mä tykkään paljon mieluummin käydä elokuvissa kun katsella kotona hikisestä 24 tuuman töllöstä sitä elokuvaa heh :D Ja ennemmin myös nautin alkoholia baarissa kun kittaan kotona kalsarit jalassa sohvalla.. Mun mielestä elokuvissa ei persamus puudu sen enempää kun kotonakaan leffaa katsoessa, kiva samalla kun on paljon ihmisiä ympärillä, iso screeni mistä katsoa ja mahtavat äänitehosteet... Oma tunnelmansa. Ennemmin maksan leffassa käymisestä sen 8 euroa kun film townista 5 euroa ja lähden sitä kotiin toljottamaan...

Onhan tossa pointtia, mut mä just itekseni vaan meinaan sitä, että kun siellä ei voi tehä mitään muuta kun istua. Ehkä se istuminen paikallaan ei ole sit mun juttu. Täytyy tehä koko ajan jotain. En mäkään kotona kökötä, mut toi leffateatteri ei ole mun juttu. Mä en osta filmejä kun ei ole mistä katella. Meil on leffakanavia...

Yhteistyössä