Voi PIIP mikä virhe oli soittaa isukille

*Sekavaa tunteiden purkua*
Olipa sitten juopottelemassa
Soittelin,että tuopi pikkusiskolle sen pelejä...

Tulee kuulem käymään ja ottaa sitten mukaansa lakanoita/tyynynpäälisiä, jotka on iänikuisen vanhoja "perintökalleuksia". Jotka lupas mulle, mut ei muista taas..
Ja tietää et ne on mulle tärkeitä
Ja vie lupaamansa mehumaijan..
Aikanaan antoi muutakin tavaraa, omaksi ja säilytykseen
Ja on yli omansa takasin ottana

Ei hermo kestä tuota ihmistä ollenkaan
Kiva kuunnella puhelimessa musiikkia ja isukin valheita(oli muka Nykissä käyny...)
Ja pitäs käydä sukulaisten luona, kun en ikinä käy ja kohta mnee perinnöt ohi jne jne
Ja taas miä vaan kuuntelen 20 minuuttia sitä kakan jauhantaa.

Itku ihan tuli(missä on häpeilevä hymiö???)

"vieras"
*Sekavaa tunteiden purkua*
Olipa sitten juopottelemassa
Soittelin,että tuopi pikkusiskolle sen pelejä...

Tulee kuulem käymään ja ottaa sitten mukaansa lakanoita/tyynynpäälisiä, jotka on iänikuisen vanhoja "perintökalleuksia". Jotka lupas mulle, mut ei muista taas..
Ja tietää et ne on mulle tärkeitä
Ja vie lupaamansa mehumaijan..
Aikanaan antoi muutakin tavaraa, omaksi ja säilytykseen
Ja on yli omansa takasin ottana

Ei hermo kestä tuota ihmistä ollenkaan
Kiva kuunnella puhelimessa musiikkia ja isukin valheita(oli muka Nykissä käyny...)
Ja pitäs käydä sukulaisten luona, kun en ikinä käy ja kohta mnee perinnöt ohi jne jne
Ja taas miä vaan kuuntelen 20 minuuttia sitä kakan jauhantaa.

Itku ihan tuli(missä on häpeilevä hymiö???)
*hali*
Tiedän tunteen,äiti alkoholisti ja olen vuosikausia kuunnellu sen paskanjauhantaa ja katteettomia lupauksia ja rahan ruinaamista milloin milläkin keksityllä verukkeella *huoh*

"mimi"
Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta miksi ihmeessä kuuntelit 20min juopon jorinoita?? Mulla myös alkki vanhempi ja aina jos kuulen et on päissään niin lopetan puhelun siihen sanoen, et soitellaan toisen kerran kun oot selvinpäin. Tietää tään eikä juuri soita kännissä, joskus itse satun soittamaan jotaki asiaa kun on otoksissa ja sanon siis suoraan aina et heippa.

[QUOTE="mimi";21945927]Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta miksi ihmeessä kuuntelit 20min juopon jorinoita?? Mulla myös alkki vanhempi ja aina jos kuulen et on päissään niin lopetan puhelun siihen sanoen, et soitellaan toisen kerran kun oot selvinpäin. Tietää tään eikä juuri soita kännissä, joskus itse satun soittamaan jotaki asiaa kun on otoksissa ja sanon siis suoraan aina et heippa.[/QUOTE]

Sen takia, kun en vaan "uskalla" sulkea puhelinta
Suuttuu ja siitä saa kuulla, tai sitten alkaa se "kukaan ei välitä minusta,tapanpa itseni"
Nyt ei pitkään aikaan ole soitellut, varmaan puoleen vuoteen,joten enpä arvannu, et se onkin humalassa

"mimi"
Sen takia, kun en vaan "uskalla" sulkea puhelinta
Suuttuu ja siitä saa kuulla, tai sitten alkaa se "kukaan ei välitä minusta,tapanpa itseni"
Nyt ei pitkään aikaan ole soitellut, varmaan puoleen vuoteen,joten enpä arvannu, et se onkin humalassa
Sullahan on aina vaihtoehto, että et vastaa hänen puheluihin lainkaan. Ja juopolla jolla ei oo omia rajoja ei auta muu kuin sun vetää raja siihen mitä et halua/jaksa kuunnella ja sietää.

"mimi"
[QUOTE="vieras";21946064]Ei se vaan ole ihan helppoa pistää välejä rikki ja olla ilman yhteyksiä.Kun se toinen kumminkin sun oma vanhempi,ymmärrän ap:tä hyvin.[/QUOTE]

WTF :eek: välejä rikki?? Ei mulla ainakaa oo välit rikki mun omaiseen joka on alkki. En vaan kuuntele hänen jorinoita jos on kännissä.

[QUOTE="mimi";21946049]Sullahan on aina vaihtoehto, että et vastaa hänen puheluihin lainkaan. Ja juopolla jolla ei oo omia rajoja ei auta muu kuin sun vetää raja siihen mitä et halua/jaksa kuunnella ja sietää.[/QUOTE]

Niin paljon helpompi kuin tehty
Toisilla se onneksi onnistuu, isosisko ei vastaa, mut miä vaan edelleen jostain syystä vastaan..
Ehkä säälistä, ehkä siks, et jaksan vaan jotenkin salaa toivoa, et se soittaa selvinpäin ja mulla on kiva jutella sen kaa.. Tai jotain

viiraska
Niin se vaan on, että hän valitsee, juoko vai ei (siis lähinnä ei voi olla juomatta, mutta hakeeko juomiseensa apua vai ei). Sinä valitset, kuka saa tulla kotiisi ja kenen kanssa haluat keskustella. Jos sukulainen vahingoittaa sinua ja perhettäsi, sinä saat olla olematta hänen kanssaan tekemisissä, ja velvollisuutesi on pitää lastesi puolia rajaamalla ainakin juovuksissa olevat ulkopuolelle kodin.

mulla oli alkkis isä ja jossain vaiheessa oli oman (mielen)terveyden kannalta parempi pistää välit poikki useemmaksi vuodeksi.olin hänestä tarpeeksi huolehtinut ja kuunnellut sitä samaa sontaa vuodesta toiseen...helppoa se ei ollut....

Yhteistyössä