Voi pieru mitä löytöjä kirpparilta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmetellyt kuinka jotkin viittii moista roinaa laittaakin myyntii ja kuka hullu niitä nyt osataa pärekorikin 12e :O
Mutta näköjään niitä hulluja on keille kelpaa kaikki.
Joten sori vaan, myös minulle tuo on roinaa joka lentäsi roskiin.

[QUOTE="jep jep";24932196]Ihmetellyt kuinka jotkin viittii moista roinaa laittaakin myyntii ja kuka hullu niitä nyt osataa pärekorikin 12e :O
Mutta näköjään niitä hulluja on keille kelpaa kaikki.
Joten sori vaan, myös minulle tuo on roinaa joka lentäsi roskiin.[/QUOTE]

ei, mulle ei kelpaa kaikki. Vaan tavarat jotka miellyttää silmää ;)

Hullu? Ja kyllä :D

• Tykkää
Reactions: Wolt
No jopas oli taas vastaanotto :|

Mun mielestäni se maitotonkka oli IHANA...mä olen löytänyt samaan hintaan vain sellaisia uusia ja noin 15-20 cm korkeita. Ja mä siis ennemmin ottasin ison ja oikeasti vanhan :)

Mäkin kävin tänään kirppiksellä, mutta tulin kotiin vasta 10 min sitten, enkä ole ehtinyt vielä blogia päivittelemään. Mutta entiset löydöt sieltä toki löytyy :)

Chef shoppaa osa 2

[QUOTE="vieras";24935761]Heti otsikon kirjoitusvirhe häiritsi. Ja ne muut sitten siellä täällä teksteissä. Oli vähän köyhän-naisen-wannabe-kaunispienielämätyyliä...[/QUOTE]

Kirotusvire on tarkotusella. Ja teksissä on myös vireitä. Blogi ei ole täydellinen, koska minäkään en ole täydellinen.
Ja ihan oikeessa oot. Köyhän naisen blogi.

[QUOTE="vieras";24935892]Tuo kartta pääsisi paremmin esille, jos laittaisit kehyksiin.[/QUOTE]

En halua karttaa kehyksiin, koska on niin vanha että reunat käpristyy kauniisti. Ja ajatuksissa oli että keräisin lehdestä, jonka ostin samalla reissulla postimerkkikuvia siihen kartan kahdelle sivulle. Tai sitte jos löytyy jotku kehykset, niin ne sitte tietenki, mutta ne täytyy olla todella puhuttelevat :) Kartta on kuitenki yli metrin levynen. Ehkä vanhasta lankusta.

[QUOTE="Jees";24932159]No jaa turhaa roinaa ja tuo kartta tuossa seinällä näyttää kärpäsenpaskalta... eli pienemmässä tilassa olisi "isompi" jos käsität mitä tarkoitan.[/QUOTE]
hieno kartta minusta :)
mutta tosiaan pääsisi paremmin oikeuksiinsa jos sitä jotenkin saisi 'nostettua esiin' seinältä.. taakse vaikka kehykseksi joku reilusti isompi tummaksi(?) maalattu levy (sisustuslevyjäkö ne on nimeltään?) jos ei seinään tahdo maalailla..?

En halua karttaa kehyksiin, koska on niin vanha että reunat käpristyy kauniisti. Ja ajatuksissa oli että keräisin lehdestä, jonka ostin samalla reissulla postimerkkikuvia siihen kartan kahdelle sivulle. Tai sitte jos löytyy jotku kehykset, niin ne sitte tietenki, mutta ne täytyy olla todella puhuttelevat :) Kartta on kuitenki yli metrin levynen. Ehkä vanhasta lankusta.

Jotenkin se näyttää vähän orvolta tuossa seinässä.. kaipaa seuraa =) Entäs jos laittaisit sen johonkin levyyn kiinni.. tms. itsellä heräs heti mielikuva, että se olis jonkun vanhan puun/levyn päällä, niin että levy ikäänkuin ois kehyksenä.

Olipas vaikeasti selitety =)

:D Mä oon vasta sunnuntaina sen huoneen saanu tapetoitua ja maalattua. Vasta haen sisutusjuttuja sinne :)
Yksin kartta ei siihen ( ehkä ) jää, mutta se on niin kaunis, että en pilaa sitä "kun nyt vaan tarvii siihen jotain" jutulla. Meillä ei oo mikään kohta koskaan valmis. Aina muuttuu sisustus, se elää :) Saattaa olla että huomenna se hyppää toiselle seinälle ja ylihuomenna toiselle. Menee aikansa ennen ku löytää oman paikan.
Joskus tulee ihan hakuammuntoja, joskus onnistuu hyvinki. Jos ei onnistu, mietitään pari päivää ja yritetään toisella tavalla.

Yhteistyössä