Voi perkule!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Koko viimesen vuoden synnytyksen jälkeen, on menkat tulleet normikierrolla säännöllisesti. Viime viikon tiistaina oli vika päivä, ni eikös jo tän viikon maanantaina ruvennu tiputtelee ja on nyt sitä tehny joka päivä :o |O Mistäköhän vois johtua?.. Ennen ei tämmöistä ole tapahtunut...ei siis mitään välitiputteluja ikuna...

stressi ja painon muutokset voi aiheuttaa menkkahäiriöitä mut yleisemmin kai että ne jää kokonaan pois... ei oo kipuja eikä mitään etkä oo löyny mahaas mihinkää?
mulla alko (leikkaus menkkojen ja oikeiden menkkojen väliin) vuotoa ku tömäytin mahani auton sivupeiliin :/

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
stressi ja painon muutokset voi aiheuttaa menkkahäiriöitä mut yleisemmin kai että ne jää kokonaan pois... ei oo kipuja eikä mitään etkä oo löyny mahaas mihinkää?
mulla alko (leikkaus menkkojen ja oikeiden menkkojen väliin) vuotoa ku tömäytin mahani auton sivupeiliin :/

Kipuja ei oo ollu, enkä oo omasta mielestäni mahaani mihinkään kohinu...painoa on tullu n. 2kg koko kesän aikana lisää, mut enpä usko, et se siihen vaikuttais... Stressistä en tiiä...jännitystä on ainakin ollu talokauppojen ja työhaastattelujen takia...

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

Kipuja ei oo ollu, enkä oo omasta mielestäni mahaani mihinkään kohinu...painoa on tullu n. 2kg koko kesän aikana lisää, mut enpä usko, et se siihen vaikuttais... Stressistä en tiiä...jännitystä on ainakin ollu talokauppojen ja työhaastattelujen takia...

voi se olla ihan tuo jännityski... tiedän tapauksen joka suuttu toiselle niin pahasti että sillä alko menkat :) ei tuo 2 kiloa kyllä varmaankaan vaikuta vielä mihinkään, yleensä jos nopeesti noussu tai laskenu 5 kiloa niin sitte...

Yhteistyössä