Voi perkele!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Ja taas sairaana |O
Tytöt on ollut tässä kuussa hoidossa 10 päivää, muuten kipenä.
Tänään menivät aamulla ja jo ollaan kotona. Ei tuu mitään näistä mun opiskeluista, kun en perkele pääse ikinä sinne kouluun |O
Mitä hittoa noille pitää syöttää ja juottaa että oltais edes joskus terveinä :headwall:

lapset vaistoavat vanhemien tilanteet ja jos on jotain häikkää eivätkä lapset saa tarpeeksi huomiota, niin sairastuvat herkemmin eivätkä parane niin helposti. tämä pätee myös meillä.

:o no voih :/ mikä tytöillä nyt on? :(

mulla on ihan perkeleen kipee maha! |O ruokaa pitäis kohta mennä jo laittaan mutta en voi ku istua tässä kippurassa niin vähän helpottaa...en voi seistä,en voi maata,istua vaan tälleen ihan tyhmässä asennossa...kun ei vaan sitä hirveetä tautia olis tulossa :x

Se on todella rassaavaa kun lapset sairastavat. Mut jos ovat olleet kotihoidossa ennen hoitoon menoa, tiedossa on et sairastavat paljonkin ennenkuin saavat suojaa niille taudeille. Meilläkin on sairastettu aivan urakalla joulusta asti. Koululaiset tuovat kaikenmaaliman tauit koulusta ja sit nää pikkuset sairastavat niitä. Ja todellakin ärsyttää joidenkin lasten vanhemmat kun eivät pidä niitä lapsiaan kotona tarpeeksi kauan että kerkiäisivät parantua. Jos illalla on oksennettu tai oltu kovassa kuumeessa, kouluun voi mennä sit aamulla jos ei sillä hetkellä ole oireita :( Mahdotonta piittaamattomuutta sitä lastakin kohtaan joka on ollut sairaana. Opettajiltakin on tullut kotiin lappuja miten niitä sairaita pitää hoitaa!

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
ajan kanssa sairastelu vähenee kyllä

siihen mennessä mä oon varmaan saanut fudut koulusta :kieh:

pienenhetken: niin siis korvatulehdus on nyt molemmilla ja toissa viikolla pienempi oli melkein viikon kuumeessa ja ihan raatona. toivottavasti et saa sitä yrjötautia :x

:hug: Me sairastetaan teidän kaverina. Ihan sama tilanne, minäkään en pääse kouluun. Mulla ja pojilla on korvatulehdukset. Näyttäis ettei nyt yhtään auta noi antibiootit. :/ Tänään on taas kuumettakin ja mulla kurkussa tuntuu luumun kokonen kipeä pala. Yritä tässä nyt sitte niellä sellanen iso antibioottitabletti...

Chocolaadi :/ toivottavasti parannutte pian.

Ja muuten, on tää välillä yhtä persettä, oli putki irronnut toisesta korvasta ja nyt pitää tehdä uusi putkitus ja kitarisan poisto :kieh: |O

että tervesiä vaan lääkäristä :|

Yhteistyössä