Voi perkele :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
Hain muutama kuukausi sitten vapautusta päivähoitomaksuista, koska lapsi on tietystä syystä päivähoidossa. Päätöstä olen nyt odottanut kolme kuukautta ja soitellut monta kertaa perään.

Kesän aikana ei ole tullut yhtään päivähoitomaksulaskua, ja nyt tänään tuli postissa yhtäkkiä kesä, heinä ja elokuun päivähoitomaksuhuomautukset :( Yli 300 eurolla päivähoitomaksuja, ja laskussa lukee että maksettava viikon kuluessa :(

Yhdestäkään ei tätä ennen ole tullut laskua, ja tämä on nyt maksuhuomautus. Luulin muutenkin, että heinäkuusta ei mene maksua ollenkaan :(

Voi perkele. Itkettää vaan. Nyt pitäis 300 euroa repästä noihin laskuihin ja kiireellä. Päivähoitotoimesta ei kukaan vastaa, että saisin selitystä miksi yhtäkkiä tulee huomautukset laskuista joita en ole edes saanut :(

Soittanut oon jo koko päivän siitä lähtien kun posti tuli, mutta ei sieltä vastaa kukaan :(

Vituttaa vaan, ehdin jo luulla että nyt sain sen päätöksen siitä maksuvapautuksesta, mutta paskat :/

Päivähoitotoimen vastaus oli, että oma mokamme kun emme soitelleet perään. Sanoin, että luulin että niitä ei ole tullut kun asia on ollut käsittelyssä. Eivät kuulemma myönnä päivähoitomaksuvapautuksia takautuvasti, vaikka olen 3kk sitten hakenut vapautusta pyynnöllä että se myönnettäisiin 1.6. alkaen (siis hain toukokuussa), niin eivät myönnä kun käsittelevät asian vasta ensi viikolla aikaisintaan :( eli he on sitä mieltä, että oma moka ja ei-takautuvasti tarkoittaa sitä että vasta korkeintaan siitä lähtien kun he tekee päätöksen, eikä siitä kun hakemus on heille saapunut :(

Alkuperäinen kirjoittaja itkettää:
Hain muutama kuukausi sitten vapautusta päivähoitomaksuista, koska lapsi on tietystä syystä päivähoidossa. Päätöstä olen nyt odottanut kolme kuukautta ja soitellut monta kertaa perään.

Kesän aikana ei ole tullut yhtään päivähoitomaksulaskua, ja nyt tänään tuli postissa yhtäkkiä kesä, heinä ja elokuun päivähoitomaksuhuomautukset :( Yli 300 eurolla päivähoitomaksuja, ja laskussa lukee että maksettava viikon kuluessa :(

Yhdestäkään ei tätä ennen ole tullut laskua, ja tämä on nyt maksuhuomautus. Luulin muutenkin, että heinäkuusta ei mene maksua ollenkaan :(

Voi perkele. Itkettää vaan. Nyt pitäis 300 euroa repästä noihin laskuihin ja kiireellä. Päivähoitotoimesta ei kukaan vastaa, että saisin selitystä miksi yhtäkkiä tulee huomautukset laskuista joita en ole edes saanut :(

ole onnellinen että olet saanut sentään maksumuistutuksen. Minä en edes niitä saanut vaan tuli suoraan perintätoimistosta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :
ole onnellinen että olet saanut sentään maksumuistutuksen. Minä en edes niitä saanut vaan tuli suoraan perintätoimistosta!!!

No jee. Eihän tää näin voi mennä, että ei tule laskuja ja sitten pitäis itse kysellä koko ajan perään? Heinäkuunkin piti olla maksuton, mutta nyt ei olekaan?

Alkuperäinen kirjoittaja :( :
Alkuperäinen kirjoittaja :

No jee. Eihän tää näin voi mennä, että ei tule laskuja ja sitten pitäis itse kysellä koko ajan perään? Heinäkuunkin piti olla maksuton, mutta nyt ei olekaan?

Heinäkuu on maksuton ainoastaan mikäli hoitosuhde on alkanut viimeistään edellisen vuoden syyskuussa. Näin ainakin täällä oli....

Tosi ikävä tapa heillä hoitaa asioita... :hug:

Yhteistyössä